اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشانه پایبندی به ارزش‌های نظام است

خبرگزاری فارس: تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه نشانه پایبندی و تعهد به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشانه پایبندی به ارزش‌های نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار با جمعی از دانشجویان شهرهای اردکان و شهر کرد ضمن تشریح جایگاه معنوی حضرت معصومه(س) با اشاره به در پیش رو بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رمز انتخاب نماینده اصلح بصیرت است.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب رنجش و عذاب استکبار و هراس امریکا و اسرائیل است، افزود: با حضور حداکثری مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید به بیگانگان نشان داد مردم آگاه ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و بر آرمان‌های نظام اسلامی و امام راحل پافشاری می‌کنند.  

سعیدی با اشاره به اینکه امروز انقلاب و نظام اسلامی ما به برکت خون شهدا و ایثار جانبازان انقلاب و جنگ تحمیلی پایدار و استوار است، خاطر نشان کرد: شرکت پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس بیانگر تاثیر اجتماعی فداکاری و ایثار رزمندگان اسلام است.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت شناخت و معرفت عمیق نسبت به حضرت معصومه(س) عنوان کرد: منظور از معرفت به حق و شناخت جایگاه کریمه اهل بیت(س) این است که بدانیم ایشان هم در دوره حیاتشان و هم پس از رحلت موجب خیر و برکت هستند.

سعیدی افزود: تاسیس حوزه علمیه در قم و پرورش شاگردانی مانند حضرت امام خمینی(ره) که مکتب و نظام اسلامی را پایه‌گذاری کرد و اینکه امروز شهر قم خاستگاه انقلاب، پایگاه تشیع و مرکز نشر معارف اهل بیت علیهم‌السلام است همه از برکات وجود حضرت معصومه(س) در قم است.

وی در پایان یادآور شد: زیارت با معرفت حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهاالسلام بهترین عمل برای اصلاح معضلات اخلاقی، رفتاری و باطنی است. 

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول