اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

روند رو به رشدی در توسعه فضاهای ورزشی بیرجند وجود دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: در چند سال اخیر روند رو به رشدی را در توسعه فضاهای ورزشی بیرجند شاهد هستیم.

روند رو به رشدی در توسعه فضاهای ورزشی بیرجند وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه زمین‌های ورزشی حاشیه بلوار سجاد بیرجند که به همت شهرداری بیرجند ساماندهی شده است توسعه فضاهای ورزشی را یکی از اهداف مدیریت شهری عنوان کرد.

وی اظهار داشت: این فضای ورزشی روباز با مساحتی معادل 8 هزار و 200 مترمربع آماده بهره‌برداری قرار گرفته است تا شهروندان این امکانات ورزشی استفاده کنند.

فرماندار بیرجند تصریح کرد: در چند سال اخیر گام‌های مؤثری در راستای توسعه فضاهای ورزشی و تجهیز این اماکن برداشته شده است.

قاسم‌زاده‌نداف به سایر پروژه‌های ورزشی در دست اجرا در شهرستان بیرجند اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش می‌کنیم که فضاهای ورزشی مشابهی را در شمال شهر بیرجند برای استفاده عموم مردم به بهره‌برداری برسانیم.

*ساکنان مسکن مهر از فضاهای ورزشی بهره‌مند می‌شوند

وی ادامه داد: قرار است برای ساکنان مسکن مهر نیز فضاهای ورزشی روبازی طراحی شود تا در این اماکن که تا چند ماه آینده جمعیت زیادی ساکن می‌شوند نیز فضای ورزشی استانداردی وجود داشته باشد.

فرماندار بیرجند به فعالیت‌های شهرداری بیرجند در چند سال اخیر نیز اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر شهرداری بیرجند فعالیت‌های بسیار گسترده ای را در سطح شهر بیرجند آغاز کرده که سبب تغییراتی در چهره شهر شده و این فعالیت‌ها قابل تقدیر است.

قاسم‌زاده‌نداف اظهار داشت: ما شاهد انجام پروژه‌هایی در مورد مبلمان شهری، زیباسازی شهر و پروژه‌های ورزشی توسط شهرداری بیرجند بودیم که سبب بهره‌مندی مردم از این امکانات شده است.

*فعالیت‌های شهرداری بیرجند جهادگونه است

وی افزود: ما شاهد مدیریت خلاق و جهادی در شهرداری بیرجند هستیم که سبب رضایت‌مندی مردم شهر شده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول