اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج ورزشکاران سمنان:

ارتقای بینش و بصیرت ورزشکاران ضرورت امروز است

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بسیج ورزشکاران استان سمنان گفت: همه باید در مسیر ارتقای بینش و بصیرت ورزشکاران کوشا باشند.

ارتقای بینش و بصیرت ورزشکاران ضرورت امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، صبح امروز جلسه استانی کانون‏های بسیج ورزشکاران در کانون بسیج ورزشکاران شاهرود برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مسئولان کانون‏های بسیج ورزشکاران استان در سالن جلسات کانون بسیج ورزشکاران شاهرود برگزار شد، مسئول کانون بسیج ورزشکاران استان سمنان گفت: ایران اسلامی در عمر کوتاه خود، در ابعاد مختلف پیشرفت‏های چشمگیری داشته و این پیشرفت‏ها در ورزش نیز شکل چشم‏گیری به خود گرفته است.

مصطفی کشاورزیان افزود: ایران هم‏اکنون در رشته‏های مختلف ورزشی در سطح بین‏المللی مطرح و صاحب عنوان بوده و این‏ها همه به برکت انقلاب اسلامی است؛ از این رو باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: کانون‏های بسیج ورزشکاران نواحی باید در جذب جوانان مستعد و علاقه‏مند تلاش کنند و با تشکیل حلقه‏های صالحین در کانون‏ها در جهت رشد و ارتقای بینش و بصیرت ورزشکاران کوشا باشند تا جوانان ما در کنار رشد جسمی روح آنها نیز با معنویت و بصیرت رشد کنند.

در ابتدای این جلسه، حسین ناظمی مسئول کانون بسیج ورزشکاران شاهرود در سخنانی با تبریک دهه فجر به ارائه گزارشی از برنامه‏های انجام شده این کانون در طول سال و دهه فجر پرداخت.

در حاشیه این جلسه، مسئولان کانون‏های بسیج ورزشکاران استان سمنان با خانواده شهید ورزشکار شاهرودی سید محمدمهدی میرکریمی دیدار و بر ادامه راه شهدا در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن تاکید کردند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول