اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

ورزشکاران در تمام صحنه‌ها حضور دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: ورزشکاران در تمام صحنه‌ها از جمله دوران مبارزه با حکومت ستمشاهی، دفاع مقدس و دوران جنگ نرم همگام با سایر مردم حرکت کردند.

ورزشکاران در تمام صحنه‌ها حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی در آیین جشن ورزشکاران به مناسبت دهه مبارک فجر ورزشکاران را یکی از اقشار اثرگذار در جامعه دانست و اظهار داشت: نگاهی گذرا به تاریخ انقلاب بیانگر این واقعیت است که ورزشکاران در تمام صحنه‌ها از جمله دوران مبارزه با حکومت ستمشاهی، دفاع مقدس و دوران جنگ نرم همگام با سایر مردم حرکت کردند.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب در 22 بهمن سال 57 هدیه خداوند به ملتی بود که با الگو گرفتن از سید و سالار شهیدان و با رویکرد معنوی به منظور احیای دوباره اسلام، استقلال و آزادی ایران به مبارزه با حکومت ستمشاهی پرداختند و در این مسیر از جان و دل مایه گذاشتند.

متقی افزود: ملت با اخلاص حرکت کردند تا سرانجام با تکیه بر سه رکن دین، رهبری دینی و پایبندی به اصول و مبانی دینی بر حکومت پهلوی پیروز شدند و برای همیشه دست غارتگران را از چپاول و غارت اموال این کشور کوتاه کردند.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: ما معتقد هستیم تا زمانی که به عهد و پیمان خود با حضرت امام (ره) و شهیدان وفادار باشیم و دستمان در دست ولایت و رهبری باشد، آینده‌ای روشن و درخشان در انتظار ما است.

متقی خاطرنشان کرد: باید در پرتو ولایت و رهبری زمینه ظهور منجی عالم بشریت را فراهم و پرچم انقلاب را به صاحب اصلی این انقلاب تقدیم کنیم.

در پایان این مراسم از سوی فرمانداری شهرستان کوهبنان به تعدادی از ورزشکاران مسابقات ورزشی که حائز رتبه برتر کشوری و استانی شده بودند، لوح تقدیر و هدایایی تقدیم شد.

در این راستا به قهرمانان کشوری از سوی فرمانداری کمک ‌هزینه عمره تقدیم شد و همچنین به قید قرعه 10جایزه ارزنده توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به حاضران اعطا شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول