اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار:

افرادی با پول بیت‌المال خود را برای حضور در مجلس مجهز کرده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار گفت: متأسفانه برای این انتخابات، افرادی با پول‌های فراوان بیت‌المال خودشان را برای حضور در مجلس مجهز کردند و این جای نگرانی دارد.

افرادی با پول بیت‌المال خود را برای حضور در مجلس مجهز کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد فاضل لنکرانی در مراسم گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که سه‌شنبه شب از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در مسجد امام زین‌العابدین(ع) خیابان چهارمردان قم برگزار شد خاطر نشان کرد: امروز بزرگ‌ترین تهدید در جامعه که خطری جدی نیز محسوب می‌شود این است که آرام آرام اسلامی را به جز اسلام ناب و اسلامی که به برکت آن انقلاب ایجاد شد منتشر کنند و این مهم‌ترین مسئله‌ای است که دوستداران انقلاب و نظام، باید به آن توجه داشته باشند.

وی با اشاره به علنی شدن دشمنی‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: کار به جایی رسیده که در مجلس نمایندگان آمریکا به صورت علنی مخالفت خودشان را با اسلام و انقلاب کاملاً بیان می‌کنند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار افزود: دشمنان ما به اندازه‌ای به دریوزگی و بیچارگی افتادند که صریحاً می‌گویند باید دانشمندان و جوانان مؤمن ایران را ترور کنیم و به راحتی دست به این کار می‌زنند.

وی با بیان اینکه دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی ایران هم‌اکنون ریشه‌دار شده است، خاطر نشان کرد: دشمنان دیگر قانع به از بین بردن مقداری از اسلام نیستند آنها می‌خواهند اسلام را به طور مطلق از بین ببرند.

فاضل لنکرانی با بیان اینکه دشمنی‌ها بر محور فرهنگ و دین قرار داد، ابراز داشت: حذف دین از انقلاب و حذف افراد مفید برای انقلاب در رأس آنها ولی فقیه و رهبری بسیار خطرناک است که دشمنان شبانه‌روز بر روی آن کار می‌کنند.

* افکار و اندیشه‌های امام کمرنگ نشود

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما نباید بگذاریم افکار و اندیشه‌های امام که محور اصلی نظام و انقلاب بوده است در جامعه کمرنگ شود، تصریح کرد: در برهه‌ای از انقلاب عده‌ای توطئه‌هایی را برای حمله به امام و انقلاب آغاز کرده بودند امروز هم دنبال این هستند که نگذارند حرف‌های اصلی امام، آنطوری که باید و شاید در جامعه مطرح باشد.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار با بیان اینکه حرف‌های امام به تصریح رهبری سند این انقلاب و حجت بر همگان است، اظهار داشت: حرکت آینده انقلاب بدون افکار امام اصلاً امکان‌پذیر نیست.

* معرفی افکار امام به نسل جدید وظیفه حوزه‌هاست

وی خاطر نشان کرد: گاهی اوقات بعضی‌ها یک مقدار به اسم دلسوزی، حرکاتی می‌کنند که نتیجه آن حرکات کمرنگ کردن امام در میان جامعه و نسل سوم و چهارم انقلاب است.

فاضل لنکرانی تاکید کرد: از وظایف بسیار مهم در ایام دهه مبارکه فجر و سالگرد انقلاب معرفی امام به نسل سوم و چهارم و نسل‌های آینده است.

وی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در روز نخست دهه مبارک فجر در حرم مطهر امام(ره) ابراز داشت: مقام معظم رهبری می‌خواهند با این حرکت به ما یادآوری کنند که فراموش نکنید محور اصلی حرکت ما افکار امام است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار با بیان اینکه حوزه‌ها نباید بگذارند افکار امام کمرنگ شود، یادآور شد: مسئولیت شناساندن امام به نسل سوم و چهارم در درجه اول متوجه حوزه‌هاست، در درجه بعد هم متوجه پدران و مادرانی که اینها در زمان امام بودند.

* افرادی با پول‌های بیت‌المال خود را برای ورود به مجلس مجهز کرده‌اند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، این دوره از انتخابات را به گفته اهل فن و تشخیص همگان از حساس‌ترین انتخابات‌های کشور دانست و ابراز داشت: متأسفانه برای این انتخابات افرادی با پول‌های فراوان بیت‌المال خودشان را برای حضور در مجلس مجهز کردند و این جای نگرانی دارد.

فاضل لنکرانی با بیان اینکه امروز مسئولان نیز هشدار می‌دهند که به افرادی که به کانون‌های قدرت و ثروت متصل هستند رای ندهید، اظهار داشت: مردم ما مخصوصاً مردم قم که همیشه بیدار بودند و همیشه در صحنه حضور داشتند باید نسبت به حضور فراوان در پای صندوق‌های رأی و انتخاب صحیح مراقبت کنند.

وی با تاکید بر انتخاب افراد خدمتگزار به اسلام برای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم یک انتخابات باشکوه که موجب شکست دشمن برای چندمین بار شود داشته باشیم.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار در بخش پایانی سخنان خود با گرامیداشت شهدای انقلاب به ویژه‌ شهدای خیابان چهارمردان قم اظهار داشت: بسیاری از تظاهرات و حرکت‌ها در این خیابان بود و امروز هم چراغ انقلاب در این خیابان روشن است.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول