اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/30

مردم برگزارکنندگان اصلی انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه، برگزارکنندگان اصلی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مردم دانست.

مردم برگزارکنندگان اصلی انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در جمع مسئولان شهرستان دماوند، به توطئه‏ها و طرح سناریوهای جدید توسط دشمن در جهت ایجاد دلسردی و ناامیدی در مردم اشاره کرد.

وی تصریح کرد: دشمن و در رأس آن آمریکای جنایتکار به دنبال تحریم‏های به قول خودشان کشنده بر ایران است و با ایجاد جنگ روانی می‏خواهد به هدف شوم خود یعنی دلسردی مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی برسد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه افزود: دشمن می‏خواهد از این طریق به مردم دنیا و نهضت‏های اسلامی بفهماند که ایرانی که شما به‌عنوان الگوی خود قرار داده‏اید، دچار شکست شده است.

قاسمی‏فرزاد وجود ارزشمند مقام عظمای ولایت حضرت آیت‏الله خامنه‏ای را نعمتی بزرگ برای ایران اسلامی و همه کشورهای مسلمان دانست و افزود: مردم مسلمان جهان چشم امید به ایشان دوخته‏اند تا با پیام کارگشا و کلام کارساز ایشان به لطف خدا در مقابل استکبار به پیروزی نهایی دست یابند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه برگزارکننده اصلی انتخابات را مردم دانست و وظیفه دولت‏مردان را فراهم ساختن زمینه برگزاری انتخابات عنوان کرد.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: همه مسئولان و مجریان انتخاباتی، تمام توان خود را برای برگزاری انتخابات مطلوب و در شأن جمهوری اسلامی به کار خواهند گرفت و مردم نیز با شرکت پرشور و شعور برگ زرین دیگری را در صفحه انقلاب به یادگار خواهند گذاشت.

وی بیان داشت: باید مراقب بود زیرا دشمن همواره در فکر ضربه زدن به نظام مقدس ما است.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه ادامه داد: با هوشیاری و بیداری و پیروی محض از ولایت فقیه گامی محکم در جهت اعتلای بیش از پیش میهن عزیزمان با حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول