اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

هدف از تهدیدها تأثیرگذاری در انتخابات ایران است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هدف از تهدیدات اخیر غرب علیه جمهوری اسلامی، تأثیرگذاری در انتخابات آتی مجلس و مأیوس کردن مردم است.

هدف از تهدیدها تأثیرگذاری در انتخابات ایران است

پرویز سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: هر نظام سیاسی که به اندازه‌ای به نیروی مردم خود متکی است، می‌تواند در برابر تهدیدها و فشارهای خارجی مقاومت کند.

وی تصریح کرد: با نگاهی به تاریخ 200 ساله اخیر ایران درمی‌یابیم که هر گاه مردم به صورت کامل پشت نظام حاکم قرار گرفتند، دشمنان خارجی نتوانستند به اهداف خود دست ‌یابند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: این در حالیست که در شرایط معکوس کشورهای خارجی به راحتی کشور ما را اشغال کرده و چند شهر بزرگ را از نقشه جغرافیایی ایران جدا می‌کردند.

سروری تأکید کرد: بنابراین کشورهای استکباری غرب تلاش می‌کنند برای اجرای نقشه‌های خود در هر کشوری، ابتدا مردم آن جامعه را از حکومت جدا کرده و سپس به راحتی اجرای نقشه‌های خود را پیگیری می‌کنند.

* غربی‌ها نمی‌خواهند انتخابات سالم و پرشور برگزار شود

وی با بیان اینکه کشورهای غربی نمی‌خواهند نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود، گفت: علت این است که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به معنی تأیید نظام بوده و آنها ساز جدایی مردم از مسئولان را کوک می‌کنند.

سروری خاطرنشان کرد: آنها برای دست‌یابی به این هدف از همه توان خود برای منحرف ساختن ذهن مردم و همراهی افراد فریب‌ خورده درون کشور استفاده خواهند کرد.

* امروز حقانیت هشدارهای چند ماه قبل رهبری اثبات شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: به همین دلیل است که رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی چند ماه قبل هشدار دادند که باید مراقب تبدیل انتخابات به یک چالش امنیتی بود.

سروری اظهار داشت: اگر هوشیار نبوده و با آگاهی وارد فضای انتخابات نشویم، به طور قطع دشمنان خارجی نظام با استفاده از ابزارهای ضد فرهنگی که در اختیار دارند و هم‌چنین اجیر کردن عوامل فریب‌ خورده خود در داخل، انتخابات را به یک چالش امنیتی برای نظام تبدیل خواهند کرد.

وی افزود: شواهد این امر را هم در تحریم‌های اخیر و افزایش تهدیدها مشاهده کرده و حقانیت هشدارهای چند ماه قبل رهبری معظم انقلاب به همگان اثبات شده است.

سروری در پایان تأکید کرد: هدف اصلی تحریم‌ها و تهدیدهای اخیر تأثیرگذاری در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مأیوس کردن مردم است و دشمنان می‌خواهند مردم ما دلسرد شده و در پای صندوق‌های رأی حضور نیابند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول