اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس:

اجازه ندهیم وجهه رسانه‌ در انتخابات مخدوش شود

خبرگزاری فارس: مخبرکمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رسالت خطیر رسانه‌ها برای اعتلای کشور در عرصه‌های مختلف گفت: مسئولان رسانه‌ای اجازه ندهند وجهه رسانه‌ و مطبوعات در انتخابات فدای افراد و احزاب شود.

اجازه ندهیم وجهه رسانه‌ در انتخابات مخدوش شود

ستار هدایتخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: رسانه‌ها در شرایط کنونی که دشمن از همه جهات فشار خود را برای در تنگنا قرار دادن نظام جمهوری اسلامی برای دست کشیدن از اصول خود به کار گرفته‌، وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده دارند.

مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قشر فرهیخته رسانه‌ای که بیش از سایر اقشار با شگردهای تبلیغاتی بنگاه‌های شایعه‌سازی استکبار جهانی آشنایی دارند باید برای مقابله با این هجمه دشمن از همه لحاظ آماده دفاع از کیان ایران اسلامی باشند.

این عضو ارشد فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مطبوعات باید مستقل از جریانات سیاسی تنها رسالت خویش که اطلاع‌رسانی و تحلیل واقعی از رخدادها بوده را انجام دهند چراکه شان و منزلت آن‌ها بسیار فراتر و والاتر از پرداختن به برخی افعال و اقوال پیش پا افتاده در انتخابات است.

وی رهنمودها و  ارشادات رهبری به رسانه‌ها و مطبوعات را در سالیان اخیر بهترین چراغ راه و ترسیم‌کننده مسیر برای اصحاب قلم و اطلاع‌رسانی دانست و گفت: متاسفانه استکبار جهانی در برخی کشورها بدون صرف هرگونه هزینه‌ای و تنها از راه رسانه‌ها برای ملت‌ها تعیین تکلیف کرده و بر آنها حکومت می‌کنند که این تجربه‌ها می‌تواند در نوع خود عبرت‌آموز باشد.

هدایتخواه رسانه‌ها را بهترین یاور نظام و انقلاب برای غلبه بر توطئه‌های دشمنان دانست و بیان کرد: مستقل عمل کردن و در دام افراد و جریان‌ها گرفتار نشدن عاملی است که می‌تواند قدرت نفوذ رسانه‌ها در بطن جامعه را چندان کرده و موجبات اعتماد بیشتر مردم به فعالیت‌های آنها را فراهم کند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو آنچه که پس از برگزاری آن برای همه و از جمله رسانه‌ها باقی می‌ماند، رعایت اخلاق انتخاباتی است، تصریح کرد: همه ما از جمله کاندیداها و همچنین طرفداران آنها و البته رسانه‌ها باید به گونه‌ای در این عرصه رفتار کنیم که بتوانیم در کار خود الگویی تمام عیار برای سایر ملت‌های آزاده در هنگامه بیداری اسلامی باشیم. 

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول