اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی:

حضور مردم در انتخابات، تبلیغات دشمن را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات گفت: مردم با حضور خود می‌توانند این تبلیغات را خنثی کنند.

حضور مردم در انتخابات، تبلیغات دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدابراهیم افشاری شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهدای انقلاب اسلامی شهرستان بیرجند اظهار داشت: شهیدان افرادی بودند که با فدای جان خود این امنیت و آرامش را به ما هدیه کردند.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری به تبیین سخنان ایشان پرداخت و بیان کرد: ما امروز و پس از 33 سال توانسته‌ایم با وجود همه تحریم‌ها، تهدیدها، ترورها و جنگ و کودتاها، به عنوان الگو و سردمدار جنبش‌های اسلامی در منطقه شناخته شویم.

* تبلیغات روانی دشمن در بحث انتخابات

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به ترور دانشمندان ایرانی تصریح کرد: امروز دشمن نمی‌تواند علم و پیشرفت جوانان ما را ببیند و دست به ترور آنان می‌زند.

افشاری جنگ روانی، جنگ اقتصادی و مقابله با پیشرفت‌های علمی را از جمله حربه‌های دشمن برای مقابله با نظام دانست و افزود: اگر در زمان جنگ مردم ما زیر بمباران به پای صندوق‌های رأی‌گیری می‌رفتند، اینک زیر بمباران تبلیغاتی دشمن به پای صندوق‌ها می‌روند.

وی نکته مهم در بیانات مقام معظم رهبری را حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی دانست و ادامه داد: ما بیانات مقام معظم رهبری را علاوه بر اینکه یک دستور حکومتی می‌دانیم، یک دستور دینی نیز می‌دانیم و حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه شرعی خود تلقی می‌کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌جنوبی وظیفه مسئولان را در امر انتخابات سنگین دانست و افزود: علاوه بر نظارت بر فرآیند برگزاری انتخابات وظیفه ترغیب مردم به شرکت در این امر مهم نیز برعهده مسئولان است.

* دشمن قصد القای بحران و ناامنی دارد

افشاری جنگ تبلیغاتی دشمن را گسترده دانست و افزود: دشمن با القای بحران و ناامنی قصد دارد زمینه حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات را فراهم کند.

وی ادامه داد: مردم هوشیار ایران نیز می‌توانند با حضور گسترده خویش، عقبه دشمن را تخلیه کرده و تبلیغات گسترده آنان را خنثی کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به خطبه‌های نماز جمعه تهران که توسط مقام معظم رهبری ایراد شد، بیان کرد: دشمنان با هم‌اندیشی متفکران خویش برنامه‌ریزی کرده و برای صدمه زدن به نظام هزینه‌های زیادی متحمل می‌شوند، اما مقام معظم رهبری با یک سخنرانی تمام نقشه‌های آنها را به هم می‌ریزند.

افشاری حضور مردم در نماز جمعه 14 بهمن‌ماه را بسیار پرشور دانست و افزود: جوانان با حضور مؤثر خود در آن هوای سرد، بار دیگر جواب قاطعانه‌ای به صهیونیسم جهانی و ایادی داخلی آنان دادند.

* باید به دستاوردهای انقلاب بیشتر توجه کنیم

وی با اشاره به صحبت‌های معظم‌له در ارتباط با دستاوردهای انقلاب گفت: این موضوعی است که خیلی اوقات از چشم ما دور می‌ماند و ما باید به آن توجه بیشتری داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به این فراز از خطبه مقام معظم رهبری که "پیام انقلاب به نسل‌های دوم و سوم منتقل شده است"، گفت: نمونه بارز این انتقال پیام، عدم عقب‌نشینی جوانان ما از آرمان‌های انقلاب است.

افشاری استقلال ایران اسلامی را مثال ‌زدنی دانست و افزود: اگر کشور دیگری می‌بود، توان ایستادگی در برابر این همه تحریم و تهدید را نداشت و به کشورهای غربی وابستگی پیدا می‌کرد.

وی افزود: اما امروزه جمهوری اسلامی متکی به هیچ قدرتی نبوده، بلکه وابسته به مردمی است که تمام تلاش خود را برای حفظ آن انجام می‌دهند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به آزادی موجود در کشور بیان داشت: آزادی موجود در کشور ما نیز کم‌ نظیر است ولی متأسفانه کشورهای غربی با استفاده ابزاری از حقوق بشر درصدد تخریب کشور ما هستند.

* اعتماد به نفس جوانان عامل پیشرفت کشور است

افشاری با اشاره به اعتماد به نفس بالای جوانان ایرانی تصریح کرد: پیشرفت در تکنولوژی‌های جدید مانند نانوتکنولوژی، پزشکی، انرژی‌های نو محصول همین اعتماد به نفس بالای جوانان ماست.

وی نکته مهم دیگر در سخنان مقام معظم رهبری را عدم فاصله گرفتن انقلاب از مسیر اصلی خود دانست و افزود: مردم با بصیرت ایران نگذاشته‌اند که مسیر انقلاب ذره‌ای دچار انحراف شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌جنوبی بصیرت مردم را بسیار بالا دانست و ادامه داد: مردم خوب و بد را از هم تشخیص داده و تحت تأثیر القائات و بحران‌سازی‌های دشمن قرار نمی‌گیرند.

* انقلاب وامدار شهیدان است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به از خودگذشتگی شهیدان اظهار داشت: انقلاب ما مدیون و وامدار شهیدان و خانواده‌های آنان است که با جان‌فشانی در راه اسلام بیداری را به ما هدیه کردند.

جعفر قدیری دلاوری‌های مردان و زنان کشور اسلامی در انقلاب را برگرفته از عقلانیت آنان دانست و افزود: این طور جلسه‌ها نشان می‌دهد که این عقلانیت در تمام زوایای انقلاب ما مشهود و آشکار است.

وی عقلانیت انقلاب اسلامی را مناسب و هم طراز با عقلانیتی که از یک انقلاب اجتماعی انتظار می‌رود دانست و افزود: این عقلانیت در تمام ابعاد به چشم می‌خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی شهدا را قلب تپنده تاریخ نامید و ادامه داد: خانواده شهدا نیز مروج راه آنان در طول تاریخ هستند.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان "سیدهاشم کوشه‌ای"، "محمد سورگی"، پرویز حسینی"، محمدتقی خاکشور"، "علی سندروس"، "محمدعلی راستگو‌مقدم" و "محمود میری" که همه از شهیدان انقلاب اسلامی شهرستان بیرجند هستند، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول