اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خوی خبر داد

رسوایی دشمنان با حضور پرشور در انتخابات

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خوی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای شادی دوستان انقلاب و رسوایی دشمنان را به دنبال خواهد داشت.

رسوایی دشمنان با حضور پرشور در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، میرسیاوش اسبقی عصر امروز در جمع مردم بخش صفائیه خوی در این شهرستان اظهار داشت: حضور در انتخابات برای مردم، صحنه امتحان جدیدی برای مردم برای تجدید میثاق با ولایت و شهدا و آرمان‌های امام راحل است.

وی افزود: پیشرفت‌های کنونی ملت ایران در تمام عرصه‌ها سبب ترس دشمنان شده و شرکت در انتخابات مجلس نهم جوابی دندان‌شکن به دشمنان نظام اسلامی خواهد بود.

اسبقی تصریح کرد: مردم غیور ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ ایران اسلامی ثبت و مشت محکمی بر دهان یاو‌ه‌گویان می‌زنند.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط کنونی جهان با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کرده و در پرتو این حضور‌، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.

این مسئول گفت: ملت ایران با شرکت در انتخابات بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب، نظام و رهبری ثابت خواهند کرد.

معاون فرماندار شهرستان خوی ادامه داد: دشمنان نظام اسلام بدانند با این همه شور و هیاهو و سر و صدا نمی‌توانند در عزم و اراده ایران خللی ایجاد کنند.

وی همچنین افزود: بصیرت دینی در بین مردم ایران حاکم است و هر جایی که دشمن خواسته علیه نظام جهت‌گیری کند و گامی بردارد این ملت ایستادگی کرده است.

وی اظهار داشت: لازم است به انتخابات به عنوان حیثیت، آبرو و شرف نظام نگاه و فضا را به گونه‌ای فراهم کرد که مردم بدانند با حضور خود کاری سترگ انجام می‌دهند.

اسبقی گفت: انتخابات یکی از مسائل مهم کشور و مظهر اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: بیش از سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد اما با حضور مقتدرانه مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات دشمن نتوانسته کوچکترین آسیبی به نظام وارد کند.

معاون فرماندار شهرستان خوی خاطرنشان ساخت: با توجه به برخوردهای خصمانه استکبار جهانی با ما در بحث انرژی هسته‌ای و حقوق بشر و صف‌آرایی کشورهای غربی مقابل ایران از یک سو و از سوی دیگر تحولات و قیام‌های مردمی در کشورهای مختلف جهان، این دوره از انتخابات اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در تلاش هستند، فضای امن و مورد اطمینانی برای مردم در انتخابات مهیا شود تا در پای صندوق‌های اخذ رای حضور گسترده‌ای داشته باشند.

معاون فرماندار یادآور شد: مرجع بررسی صلاحیت‌ها در مرحله نخست هیئت اجرایی شهرستان و پس از آن هیئت‌های نظارت استان و در نهایت شورای نگهبان به عنوان عالی‌ترین مقام نظارتی است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول