اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج:

شرایط برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج، اشتهارد و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود آنکه کمتر از یک ماه به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است، شرایط برای برگزاری رقابتی سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم فراهم است.

شرایط برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم است

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اکنون که بیش از سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی گذشته است، می‌توانیم کارنامه عملکردی نظام را به راحتی بررسی و تحلیل کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه مشارکت عموم مردم در عرصه تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های کلان کشور است.

این نماینده مجلس ادامه داد: ما به طور میانگین سالانه یک انتخابات برگزار کرده و این امر نشانه مهمی بر بعد جمهوریت نظام و پایبندی رهبران انقلاب و نظام به استفاده از نظرات مردم در تصمیم‌گیری‌هاست.

* هدف دشمن به آشوب کشاندن انتخابات است

اکبریان با اشاره به اهداف دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: طبیعی است اگر انتخابات در ایران سالم و پرشور برگزار شود، تمام نقشه‌ها و توطئه‌های آنها بار دیگر شکست خواهد خورد.

وی افزود: به همین دلیل تلاش می‌کنند که انتخابات را به آشوب کشانده و دستمایه‌ای جدید برای تهدید علیه جمهوری اسلامی داشته باشند.

اکبریان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه دشمنان تاکنون تا چه اندازه به هدف خود نزدیک شده‌اند؟ گفت: خوشبختانه نظام ما متشکل از مردمی هوشیار و با بصیرت بوده و این نظام را رهبری با تدبیر و آگاه اداره می‌کنند.

وی افزود: همدلی مردم و مسئولان و پایبندی ملت ایران به حرکت در مسیر ولایت یکی از عوامل اصلی خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن طی سه دهه اخیر بوده است.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه هم‌اکنون نیز اقدامات لازم برای برگزاری سالم و پرشور انتخابات انجام شده و همه شرایط برای تحقق این مهم فراهم است.

* حضور در انتخابات برای تجدید بیعت با ولایت

اکبریان تاکید کرد: به طور قطع در روز دوازدهم اسفند ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر با آرمان‌های اسلام و انقلاب تجدید میثاق کرده و بیعت خود را با ولایت تجدید خواهند کرد.

وی در پایان گفت: در صورت برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم، افکار عمومی جهان همراهی بیشتری با ملت و نظام ما در برابر استکبار جهانی خواهند داشت.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول