اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه نقده:

فتنه 88 تعادل اصلاح‌طلبان را برهم زد

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی سپاه نقده گفت: وقایع بعد از انتخابات 88 شوکی را به جریان اصلاح‌طلبی وارد کرد که عملاً تعادل آنها را بر هم زد و هنوز هم ادامه دارد.

فتنه 88 تعادل اصلاح‌طلبان را برهم زد
به گزارش خبرگزاری فارس از نقده، عباس سلیمان‌زاده شامگاه سه‌شنبه در جمع کارکنان سپاه اظهار داشت: انتخابات در جمهوری اسلامی همیشه منشاء تحولات قابل تأملی بوده است و در چنین فضایی اصلاح‌طلبان انتخابات مجلس آتی را فرصتی برای بازگشت مجدد به قدرت تلقی می‌کنند.

وی افزود: با وجود میل باطنی برای حضور در انتخابات به دلیل ناتوانی در پیش‌بینی نتیجه و نداشتن جایگاه مردمی به خاطر عملکرد ناصواب آنها را در دو راهی حضور یا عدم حضور قرار داد.

به گفته این مسئول شرط‌گذاری برای حضور در انتخابات برای یک نظام انقلابی از طرف کسانی که تجربه مدیریت اجرایی کشور را بر عهده داشته‌اند، نادرست و نتیجه آن از پیش مشخص است.

وی از حضور مردم در انتخابات به عنوان عاملی برای مقابله با چالش‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.

سلیمان‌زاده با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: مردم غیور ایران بار دیگر با حضور هوشمندانه و با بصیرت خود در صحنه انتخابات توطئه‌های دشمنان را همچون گذشته خنثی می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضور عظیم ملت قهرمان ایران در عرصه‌های مختلف پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در صحنه انتخابات همواره سبب تقویت پشتوانه نظام اسلامی در مقابله با ترفندهای استکبار جهانی است.

مسئول سیاسی سپاه نقده با اشاره به دستاوردهای برگزاری انتخابات افزود: یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حق تعیین سرنوشت مردم در انتخابات بوده و انتخابات مظهر تجلی اراده و خواست مردم برای دستیابی به استقلال و آزادی است.

این مسئول تأکید کرد: مردم ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی با بصیرت و شناخت کامل حاضر می‌شوند و با هوشیاری هرچه تمام‌تر توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول