اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

وحدت در جبهه متحد اصولگرایان محقق شده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: در حال حاضر وحدت حداکثری در جبهه متحد اصولگرایان محقق شده است.

وحدت در جبهه متحد اصولگرایان محقق شده است

حمیدرضا ترقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در جبهه متحد اصولگرایان، وحدت در این جبهه به‌طور کامل محقق شده است و تنها کرسی‌های خالی لیست مربوط به نمایندگان جبهه پایداری انقلاب اسلامی است.

معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی که آخرین مهلت ارائه لیست نهایی را تا انتهای هفته جاری عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به مدت زمان باقی مانده حدودا یک ماهه تا آغاز زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، آخرین مهلت جبهه‌های اصولگرایی برای وحدت و مشارکت در نهایی‌کردن لیست انتخاباتی تا پایان هفته جاری است.

وی افزود: چنان‌چه اصولگرایان در جبهه‌های مختلف تا پایان این هفته نتوانند کرسی‌های خود را در لیست نهایی پر کنند، فرصت برای تنظیم پایه‌های لیست نهایی از دست رفته و نمی‌توانند به صورت یک جبهه متحد و منسجم عمل کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه این امکان وجود دارد که تعدادی از نامزدهای جبهه متحد از میان اعضای جبهه پایداری باشند اظهار داشت: آن‌چه که مسلم است جبهه متحد توانسته است به وحدت حداکثری دست پیدا کند و در این شرایط چنان‌چه جبهه پایداری انقلاب اسلامی بتواند به این اتحاد بپیوندد، این وحدت به صورت حداکثری و منطبق بر اهداف اولیه وحدت محقق می‌شود.

ترقی رسیدن به وحدت 100درصدی را امری غیر ممکن و بعید دانست و گفت: منسجم‌کردن تمام طیف‌ها بدون وجود نظر و عقیده مخالف و رسیدن به وحدت 100درصدی انتظاری بعید و حتی غیر ممکن است اما با توجه به توصیه‌های آیت‌الله مصباح یزدی در ارتباط با تلاش اصولگرایان در راستای تحقق وحدت حداکثری، امیدواریم جبهه های مختلف اصولگرایی از دادن لیست‌های جداگانه و مجزا خودداری کنند تا اصولگرایان تحت یک پرچم واحد در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری منسجم و موفق داشته باشند.

وحدت حاصل شده میان اصولگرایان بی‌سابقه است

معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: وحدت حداکثری که تاکنون میان جبهه‌های مختلف اصولگرایان حاصل شده است در طول تمام ادوار بی‌سابقه و منحصر به‌فرد است.

وی میزان وحدت میان اصولگرایان را تا 95درصد عنوان کرد و گفت: حرکت‌های وحدت بخشی که تاکنون میان جبهه‌های اصولگرایی جریان داشته است نتوانستند بیشتر از 60 تا 80درصد در انسجام میان اصولگرایان موفق عمل کند و این در شرایطی است که تلاش‌های اخیر در راستای وحدت اصولگرایان توانسته آنان را تا میزان 95درصد به وحدت کامل نزدیک کند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: با توجه به تبلیغات زیاد و شفافی که در گذشته در زمینه وحدت اصولگرایان انجام می‌شد، در حال حاضر جبهه‌های اصولگرایی بهترین موقعیت را به نسبت ادوار گذشته در زمینه رسیدن به وحدت به سبب فعالیت‌های اصلاح طلبان با چراغ خاموش دارند.

ترقی در ارتباط با این مطلب ‌که ارائه لیست‌های مجزا در راستای انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌تواند به بدنه اصولگرایان صدمه وارد کند اظهار داشت: نبود وحدت و یا کارکرد مستقل نمی‌تواند در جریان اصولگرایی خللی ایجاد کند اما با توجه به این‌که سیاست جبهه متحد بر اساس عضویت نامزدهای خود تنها در لیست جبهه متحد است، تعدد لیست‌ها نمی‌تواند رأی نامزدهای جبهه متحد را بشکند.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول