اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آستارا:

مردم به سکوت‌کنندگان فتنه قطعا رای نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت آستارا گفت: کسانی که از جریان فتنه اعلام برائت نکردند و با سکوت خود مهر تایید بر فتنه زدند شرایط ورود به مجلس را ندارند و مردم قطعا به آنها رای نمی‌دهند.

مردم به سکوت‌کنندگان فتنه قطعا رای نمی‌دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوی و حدود الهی، اظهار داشت: اگر انسان‌ها تقوی الهی داشته باشند خداوند برکات خود را از زمین و آسمان بر آنها نازل می‌کند در غیر این صورت خداوند برکات و نعمات خود را به روی آنان می‌بندد.
وی، سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) را به تمام عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت گفت و افزود: امام حسن عسگری (ع) زمینه ساز غیبت امام زمان (عج ) بودند که پس از شهادت این امام همام امامت حضرت مهدی (عج)  یگانه منجی عالم بشریت آغاز شد و تمام ادیان الهی ظهور ایشان را بشارت داده‌اند.
امام جمعه موقت آستارا با اشاره به سالروز آغاز شکوهمند انقلاب اسلامی، از مردم و مسئولان خواست تا با حضور پرشور خود ایام مبارکه دهه فجر را با شکوه‌تر از گذشته برگزار کنند.
وی در ادامه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را حساس و حیاتی خواند و تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای همواره تاکید داشته‌اند و انتخابات را مظهر اقتدار ملی عنوان کرده‌اند.
حافظ‌نیا با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است، بیان داشت: کسانی که واجد شرایط رای دادن هستند باید در انتخابات مشارکت داشته باشند.
وی، از داوطلبان مجلس خواست تا از تخریب یکدیگر پرهیز کنند و تنها در رقابتی سالم و ارائه برنامه‌های خود به مردم تلاش کنند.
خطیب موقت جمعه آستارا افزود: مردم باید به افرادی رای دهند که از کانون‌های قدرت و ثروت به دور باشند و تنها به خدمت مردم  فکر کنند.
وی ادامه داد: کسانی که به کانون‌های قدرت و ثروت متصل هستند قطعا مدیون آنها خواهند بود و وقتی به هدف خود رسیدند تنها هدفشان تامین نیازهای آنان خواهند بود که مردم باید کاملا هوشیار باشند.
حافظ‌نیا، شاخصه‌های یک نماینده اصلح را داشتن دغدغه دین و دینداری برشمرد و بر ضرورت ارتقای سطح معنوی جامعه توسط نماینده مجلس تاکید کرد.
وی، با بیان اینکه جامعه‌ای که از دین و دینداری خبری نباشد ارزشی ندارد، ابراز داشت: کسی که به خاطر مقام و قدرت به کانون‌های قدرت و ثروت نزدیک شود خداوند از آنان نمی‌گذرد.
خطیب موقت آستارا، تابع محض ولایت مطلقه فقیه، التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه، داشتن دغدغه دین و اسلام و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از شرایط دیگر نماینده اصلح دانست.
وی، یادآور شد: مردم به کسانی که در جریان فتنه 88 سکوت اختیار کردند و با سکوت خود مهر تایید بر جریان فتنه زدند قطعا رای نمی‌دهند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول