اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

دشمن در صدد تکرار فتنه در نقاط مختلف کشور است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: برخلاف فتنه سال 88 دشمن در تلاش است تا فتنه را به جای مرکز کشور از شهرها و نقاط مختلف آغاز کنند.

دشمن در صدد تکرار فتنه در نقاط مختلف کشور است
علی‌اکبر پورجمشیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امتحان بزرگی در پیش رو داریم و دشمنان داخلی و خارجی در این راستا برنامه‌ریزی گسترده‌ای دارند.

وی ادامه داد: تلاش برای کاهش حضور مردم در صحنه انتخابات از اصلی‌ترین اهداف و برنامه‌های دشمنان داخلی و خارجی است و این امر را به صراحت بیان می‌کنند.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: مهم‌ترین نتیجه انتخابات برای نظام اسلامی است و مردم در واقع با حضور خود به نظام مهر تایید می‌زنند.

پورجمشیدیان اضافه کرد: راهبرد نظام اسلامی و راهبرد بسیج و سپاه همان حضور حداکثری مردم است و انتخاب کاندیداها نتیجه بعدی انتخابات است.

وی تاکید کرد: اصحاب رسانه در مقابله با راهبرد استکبار در تضعیف حضور حداکثری مردم نقشی مهم بر عهده دارند و باید فضای رسانه‌ای به سمت حضور حداکثری مردم هدایت شود.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: استکبار در صدد امنیتی کردن فضای انتخابات هستند و برخی نیز تلاش می‌کنند تا فتنه‌ای همانند فتنه سال 88 را خلق کنند.

وی اضافه کرد: برخلاف فتنه سال 88 دشمن در تلاش است تا فتنه را به جای مرکز کشور از شهرها و نقاط مختلف آغاز کنند.

پورجمشیدیان بیان کرد: برای مقابله با این فتنه‌ها پیش‌بینی‌های لازم امنیتی در استان صورت گرفته و اشراف کامل بر فضای انتخابات وجود دارد.

وی اضافه کرد: با هماهنگی‌های نظامی و امنیتی اشراف کامل بر تمام جریانات سیاسی و امنیتی در آستانه انتخابات وجود دارد.

این مسئول نظامی اظهار کرد: تامین فضای سالم در آستانه انتخابات مورد توجه قرار دارد و تلاش می‌شود تا انتخابات سالم  و با امنیت برگزار شود.

فرمانده سپاه عاشورا، تشکیل مجلس ناکارآمد را از دیگر اهداف و برنامه‌های دشمنان دانست و گفت: استکبار و دشمنان داخلی و خارجی تلاش می‌کنند تا مجلسی ناکارآمد تشکیل شود و باید در این راستا نیز تلاش‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های نمایندگان مجلس از دیدگاه امام و رهبری بیان کرد: تشکیل مجلس کارآمد، همراه و هماهنگ در راستای اهداف نظام، انقلاب و همراه با ولایت فقیه مورد توجه است.

پورجمشیدیان تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های فراوانی علیه نظام صورت گرفته به طوری‌که دشمن با استفاده از ترفندهای رنگارنگ ضربه زدن به نظام را در برنامه داشته و دارد این در حالی است که حضور مردم از همه اقشار در مقاطع حساس مملکت و رهبری مقام معظم رهبری به‌عنوان رکن رکین نظام همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی ادامه داد: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل سوم و چهارم انقلاب و افزایش بصیرت این نسل است.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: باید امروز با تلاشی مضاف به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا نسل حاضر  را بیش از گذشته با آرمان‌های انقلاب که الگوی جهانیان در بیداری اسلامی شده، آشنا سازیم.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول