اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر انقلاب صورت گرفت

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 50 پروژه دهه فجر در گچساران

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عملیات اجرایی 50 پروژه در گچساران به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 50 پروژه دهه فجر در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز 50 پروژه دهه فجر گچساران در بخش‌های مختلف عمرانی و خدماتی کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

مراسم کلنگ‌زنی و افتتاحیه پروژه‌های دهه فجر گچساران که به صورت پاورپوینت و نمایش اسلاید برگزار شد، در آن مدیران دستگاه‌های اجرایی گچساران به بیان توضیحات لازم در رابطه با پروژه‌های مرتبط با خود پرداختند.

فرماندار گچساران در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در دهه فجر امسال در گچساران 47 پروژه با اعتباری افزون بر 246 میلیارد ریال افتتاح شد.

سید اکبر علیزاده افزود: تعداد سه پروژه نیز با اعتباری افزون بر 26 میلیارد و 700 میلیون ریال نیز کلنگ‌زنی شد.

وی میزان اعتبار کل پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی گچساران در دهه فجر را افزون بر 273 میلیارد ریال عنوان کرد.

مقام عالی دولت در گچساران ابراز داشت: این طرح‌ها در حوزه راه و شهرسازی، کشاورزی، گازرسانی، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، برق، صنعت و دیگر حوزه‌های عمرانی و خدماتی است.

علیزاده یادآور شد: 50 پروژه افتتاحی و کلنگ‌زنی دهه فجر گچساران مربوط به 15 دستگاه اجرایی، نهاد و اداره در گچساران است که روند اجرایی این پروژه‌ها از نظر کمی و کیفی مورد تأئید کارشناسان دفتر فرمانداری گچساران رسیده است.

وی بیان داشت: جهاد کشاورزی با مجموع 13 پروژه بیشترین پروژه افتتاحی گچساران را در دهه فجر داشته است.

علیزاده با اشاره به پروژه‌های جهاد کشاورزی گچساران افزود: یک پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار پیش‌بینی‌شده 12 میلیارد ریال و 12 پروژه افتتاحی با اعتبار هزینه شده 28 میلیارد و 560 میلیون ریال از پروژه‌های جهاد کشاورزی گچساران در دهه فجر است.

وی با بیان اینکه چهار پروژه گازرسانی به روستاهای گچساران با اعتبار 5 میلیارد و 200 میلیون ریال مورد افتتاح قرار گرفت، تصریح کرد: در زمینه خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف شهری نیز پنج پروژه توسط شهرداری گچساران با اعتباری افزون بر شش میلیارد ریال اجرایی شد که این پروژه‌ها نیز به بهره‌برداری رسیدند.

فرماندار گچساران با اشاره به پنج پروژه آب و فاضلاب شهری با اعتبار هزینه شده افزون بر 46 میلیارد و 800 میلیون ریال بیان داشت: در بخش آب و فاضلاب روستایی نیز چهار پروژه با اعتبار چهار میلیارد و 50 میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علیزاده با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف شهری و روستایی ابراز داشت: سه طرح روستایی نیز با اعتباری افزون بر 940 میلیون ریال همزمان با سایر پروژه‌های دهه فجر گچساران به بهره‌برداری رسید که اجرای این پروژه‌ها توسط بخشداری مرکزی گچساران و دهیاری‌های مربوطه صورت گرفت.

وی با اشاره به روند مطلوب خدمات‌رسانی در بخش‌ راه‌ و ترابری در گچساران یادآور شد: در بخش راه و ترابری نیز سه پروژه با اعتبار افزون بر هفت میلیارد و 429 میلیون ریال در گچساران به بهره‌برداری رسید.

علیزاده تسریع در روند ساماندهی گلزار شهدای روستاها را خواستار شد و بیان داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران نیز با پیگیری‌های صورت گرفته عملیات اجرایی ساماندهی گلزار شهدای چهار روستای دیگر در گچساران را پایان داد و این پروژه‌ها نیز با اعتبار هزینه شده 720 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی سه پروژه در بخش نوسازی مدارس با اعتبار 44 میلیارد و 648 میلیون ریال، سالن سنجش فنی و حرفه‌ای گچساران با یک پروژه با اعتبار یک میلیارد و 207 میلیون ریال، یک پروژه دانشگاه پیام نور با اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون ریال، پروژه مرکز علمی و کاربردی گچساران و پروژه اداره برق گچساران با اعتبار 14 میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی گچساران در دهه فجر عنوان کرد.

علیزاده ابراز داشت: در بخش صنعت و معدن گچساران نیز سه طرح با سرمایه‌گذاری 24 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید که این طرح ها در شهرک صنعتی گچساران و روستاهای خیر آباد و آبشرین احداث شده است.

فرماندار گچساران افتتاح 272 واحد مسکن مهر با اعتباری افزون بر 84 میلیارد و 320 میلیون ریال را از مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی گچساران در دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/ش01

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول