اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی خبر داد

افزایش 30 درصدی طرح‌های افتتاح شده در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی از افزایش 30 درصدی تعداد طرح‌های افتتاح شده در دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

افزایش 30 درصدی طرح‌های افتتاح شده در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده شامگاه سه‌شنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی آذربایجان غربی اظهار داشت: امسال بیش از 775 طرح عمرانی و صنعتی با 860 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان به بهره‌برداری رسیده که نشان از همت و عزم جدی مردم و مسئولان برای سازندگی ایران اسلامی دارد.

وی با اشاره به افزایش تعداد نخبگان و ورزشکاران استان، افزود: با مقایسه‌ سال‌های قبل و بعد از انقلاب به وضوح می‌بینیم که تعداد نخبگان و ورزشکاران از نظر کیفی و کمی رشد بسیار چشمگیری داشته که این موفقیت‌ها همه در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی محقق شده است.

این مسئول اضافه کرد: نیروی جوانی، قهرمانی و پهلوانی موتور محرکه هر کشوری است که جوانان ایران اسلامی سرشار از این نعمت الهی هستند.

وی با بیان اینکه روحیه سرزندگی و نشاط در جامعه ایرانی موج می‌زند، خاطرنشان کرد: امروز جوانان هوشمند، ورزشکار و مبتکر ایران اسلامی در کشوری رشد می‌کنند که با سرعت و شتاب به سمت توسعه و پیشرفت گام برمی‌دارد.

این مسئول اضافه کرد: توفیقات ورزشی و علمی جوانان ایران در مقایسه با قبل از انقلاب مثال‌زدنی و غرورآفرین است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: نقش و اهمیت خودباوری و تزکیه نفس در بین جوانان برای هرکس مبرهن است به طوریکه جهش عظیمی که در زمینه‌های علمی، اقتصادی، ورزشی و سیاسی در سه دهه پس از پیروزی انقلاب در ایران روی داده ریشه در خودباوری و اعتماد به نفس ملت ایران به ویژه جوانان دارد.

جلال‌زاده اظهار داشت: کسب این موفقیت‌ها نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی دولتمردان، نخبگان، دانشمندان و ایثارگری‌های دلاورمردانی است که توانستند ره صد ساله را در 33 سال طی کنند.

در ادامه این مراسم 19 نفر از نخبگان جوان و 75 نفر از قهرمانان و مدال آوران مسابقات جهانی، آسیایی و المپیک استان لوح تقدیر و جوایز خود را از دست مسئولان دریافت کردند.

در این مراسم همچنین حکم کنفدارسیون آسیا به واسطه میزبانی سومین دوره مسابقات فوتسال غرب آسیا به ابراهیم فتح‌الهی معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربابجان غربی اهدا شد.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول