اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج):

رسانه متعهد به فراگیر شدن بسیج در جهان کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) اسستان قزوین گفت: رسانه متعهد، قوی و قدرتمند به فراگیر شدن بسیج در جهان کمک می‌کند.

رسانه متعهد به فراگیر شدن بسیج در جهان کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در هفتمین همایش استانی بسیج و رسانه اظهار کرد: بسیج، مأموریت و رسالت جهانی دارد تا بسیج مستضعفین را در سراسر جهان تبلیغ و نهادینه کند که این مهم نیازمند رسانه قوی، قدرتمند و متعهد است.

وی افزود: پیش از انقلاب تنها دو تفکر غربی و شرقی در جامعه مطرح بود و همه اندیشه‌های سیاسی مربوط به این دو تفکر لیبرال دموکراسی و سوسیال دموکراسی بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: اندیشه امام خمینی (ره)، جرقه‌ای بود که نه اندیشه شرقی را می‌پذیرفت و نه اندیشه غربی را که این اندیشه تفکر انقلاب بود و مدریت ولی فقیه نیز ضلع دیگر این گفتمان بیدارگرا است.

رضوانی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای جهان عنوان کرد: بیداری اسلامی رخ داده در کشورهای آفریقایی، اروپایی و دیگر کشورها برگرفته از گفتمان انقلاب و مکتب امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به این مطلب که تولد بسیج همراه با تولد انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: هنر نواختن بیداری در جهان اسلام و جهان غرب، هنری است که تنها مختص امام خمینی (ره) بوده و دیگران از آن بی‌بهره‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: بسیج آماده است تا در هر زمانی که به آن نیاز باشد بر اساس شیوه‌های انقلاب عمل کند و این شجره طیبه در طول عمر پر برکت انقلاب از مسیر خود منحرف نشده است.

رضوانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری پیرامون بسیج و ارزش‌های آن تصریح کرد: نتیجه تعلیم و تربیت در زمینه‌های عقیدتی و تخصصی در بسیج این است که بسیج امروز جهانی شده و رسالتش نیز همان ایجاد حکومت بزرگ اسلامی است.

وی در تعریف رسانه اظهار کرد: رسانه یعنی رساندن و رسیدن به تعالی‌ترین مقصد که در آیات قرآن نیز به طور مرتب پیرامون این مسئله، مبحث وجود دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج)، اصحاب رسانه را هم‌ردیف فرماندهان جنگ نرم دانسته و خاطرنشان کرد: تحقق و ترویج گفتمان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در حوزه بسیج از طریق رسانه به ویژه در این مقطع انتخابات از مشخصه‌های رسانه متعهد است.

رضوانی در رابطه با دیگر شاخصه‌های رسانه متعهد، عنوان کرد: ترویج بصیرت و آگاهی با رویکرد بسیجی توسط رسانه در جهت تقویت و ترویج روحیه بسیج از دیگر مؤلفه‌های رسانه متعهد است که باید با بسیج نیز در تعامل باشد.

وی با تأکید بر انجام درست وظیفه ملی، انقلابی و اسلامی رسانه‌ها یادآور کرد: بسیج هم سابقه زیادی دارد و هم آرمان‌های بلند و مشخص که مقبول است و این رسالت‌های مقبول بسیج باید توسط رسانه‌ها به درستی انعکاس پیدا بکند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: تبلیغ و ترویج عملکرد بسیج در همه عرصه‌ها، پرورش افراد کارآمد بسیجی در تمام زمینه‌های اطلاع‌رسانی از وظایف رسانه‌های متعهد است.

رضوانی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید مردم را با وظایف واقعی بسیج آشنا کنند که یکی از این فعالیت‌ها، انعکاس فعالیت‌های سازندگی بسیج و آمادگی‌ها در برابر تهدیدات دشمن است.

وی با بیان این مطلب که دشمن می‌خواهد روحیه ایثار را در جامعه کمرنگ کند، عنوان کرد: امروز در عرصه جنگ نرم، جنگ افکار از طریق رسانه‌ها وارد میدان شده است که در مقابله این هجمه، بسترسازی با بسیج و حرکت نرم‌افزاری از وظایف رسانه‌هاست.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از برخی رسانه‌های استان قزوین از جمله خبرگزاری فارس قزوین، یاد خبرنگار پیشکسوت و متعهد استان قزوین مرحوم علی رضایی‌پور نیز گرامی‌ داشته شد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول