اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 39 میلیارد ریال صورت می گیرد

بهره‌برداری از ساختمان آموزشی 6 مرکز پیام نور در آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان‌شرقی از افتتاح شش ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور در سطح استان خبر داد.

بهره‌برداری از ساختمان آموزشی 6 مرکز پیام نور در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی عبادیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر از ساختمان آموزشی شش مرکز پیام نور در سطح استان با اعتباری بالغ بر 39 میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: ساختمان‌های آموزشی واحدهای اهر با اعتبار 6 میلیارد و 200 میلیون ریال، زنوز با اعتبار 6 میلیارد و 80 میلیون ریال، سراب با اعتبار 6 میلیارد ریال، قره آغاج با اعتبار 6 میلیارد ریال، مرند با اعتبار 7 میلیارد و 200 میلیون ریال هادیشهر با اعتبار 6 میلیارد و 800 میلیون ریال همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

عبادیان ادامه داد: قبلا در این شهرستان‌ها از ساختمان‌های استیجاری که عمدتا مدارس را شامل می‌شد استفاده می‌کردیم که این امر باعث بروز مشکلاتی برای دانشجویان و خود دانشگاه می‌شد.

اعتبار 30 میلیارد ریالی برای خرید ساختمان مرکزی

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان آذربایجان‌شرقی در ادامه از خرید ساختمان مرکزی دانشگاه پیام نور استان خبر داد و گفت: 30 میلیارد ریال اعتبار برای خرید ساختمان اداری و مرکزی دانشگاه پیام نور استان توسط سازمان مرکزی به استان آذربایجان شرقی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: زمین این ساختمان در منطقه منظریه تبریز از سازمان نظام مهندسی استان خریداری شده است که به‌زودی کارهای عمرانی و ساختمانی آن نیز آغاز خواهد شد. عبادیان ادامه داد: بعد از تکمیل این ساختمان قسمت اداری و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور استان نیز به این ساختمان منتقل خواهد شد.

رییس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی همچنین در مورد اعتبارات دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان نیز توضیحاتی داد و گفت: در دور سوم سفرهای استانی ریاست جمهوری 15 میلیارد ریال به دانشگاه پیام نور استان اختصاص یافته بود که از این مبلغ 8 میلیارد و 800 میلیون ریال جذب شده است و بقیه نیز تا پایان سال جذب و مصرف خواهد شد.

انتهای پیام/ح20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول