اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میانه:

امروز در دنیا با تاسی از انقلاب اسلامی سرنوشت جدیدی رقم خورده است

خبرگزاری فارس: فرماندار میانه گفت: امروز در دنیا با تاسی از انقلاب اسلامی سرنوشت جدیدی رقم خورده است.

امروز در دنیا با تاسی از انقلاب اسلامی سرنوشت جدیدی رقم خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری میانه، تقی خلفاپور در همایش زن و انقلاب با بیان اینکه ریشه انقلاب اسلامی ایران به تاریخ اسلام و ادامه نهضت تمام ائمه معصومین برمی‌گردد، شناخت ریشه انقلاب در راه دفاع از آن را ضروری خواند.

وی در ادامه ایجاد حکومت اسلامی توسط امام راحل پس از قرن‌ها تلاش ائمه معصومین و غیبت امام عصر (عج) را معجزه تاریخ خواند و افزود: انقلابی که 33 سال از پیروزی آن گذشته، ته بلوغ رسیده و هم‌اکنون توسط مقام معظم رهبری سکانداری می‌شود تا ایران اسلامی مدیریت جهان اسلام را به عهده گیرد.

فرماندار میانه همچنین به خیزش جهان اسلام و نابودی حسنی مبارک‌ها و نامبارک‌ها در مصر، لیبی، اردن و   فرمایش مقام معظم رهبری اینکه مطمئن‌ هستیم این حرکت‌ها در دنیا ادامه داشته و کاخ‌های پوشالی طاغوت یکی پس از دیگری ویران خواهد شد، اشاره کرده و گفت: اکنون در دنیا سرنوشت جدیدی رقم خورده و آمریکا قبول کرده است که مسلمانان چه شیعه و چه سنی ابرقدرت هستند نه آمریکا و اسرائیل، این امر تکلیف را بر همه ما سنگین‌تر کرده است.

خلفاپور در ادامه تصریح کرد: اگر تا دیروز برای حفظ نظام دچار مشکل بودیم اکنون برای حفظ جهان اسلام مسئولیت سنگینی عهده‌دار خواهیم بود از جمله اینکه در کشورهایی که بیداری اسلامی صورت گرفته باید حکومت‌های اسلامی حاکم شود.

وی همچنین با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس یکی از سه رکن اساسی انقلاب و به فرموده امام(ره) در راس امور است، اظهار داشت: کسانی باید به مجلس بروند که برجسته باشند زیرا یک مجلس ضعیف با افراد ناتوان نمی‌تواند قانونگذار خوبی بوده و بر قوانین نظارت داشته باشد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول