اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل ـ1:

22 بهمن نویدبخش اصالت انقلاب اسلامی ماست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و 22 بهمن نویدبخش اصالت انقلاب اسلامی ماست که از احکام اسلامی و جامعه نبوی الهام و سرمشق گرفته است.

22 بهمن نویدبخش اصالت انقلاب اسلامی ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری دوشنبه‌شب در دویست و دوازدهمین جلسه علنی شورای شهر اردبیل که با حضور اکثر اعضای شورای این شهر برگزار شد اظهار داشت: ایام میمون و پربرکت 17 ربیع‌الاول و تقارن این ایام با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و 22 بهمن نویدبخش اصالت انقلاب اسلامی ماست که از احکام اسلامی و جامعه نبوی الهام و سرمشق گرفته است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری در یوم‌الله 22 بهمن دوشادوش مردم نجیب و شریف ایران اسلامی در راهپیمایی این روز شرکت می‌کنند اضافه کرد: این حرکت در تبعیت از آرمان امام و شهدا و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب انجام می‌شود.

رئیس شورای شهر اردبیل به ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی نسبت به سایر نهضت‌ها و حرکت‌های انقلابی اشاره کرد و بیان داشت: ویژگی ارزشمند انقلاب اسلامی حضور تمام اقشار مردم در صحنه و به ثمر نشستن انقلاب و دفاع از آرمان‌ها بود به طوری که باید اذعان کرد این انقلاب متعلق به همه مردم است.

سرداری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: تمام اقشار جامعه اعم از بازاری، دانشجو، طلبه، روحانی، کارگر، کشاورز و سایر صنوف با تمام وجود در به ثمر نشستن این انقلاب در میدان حاضر شده و تلاش کردند تا سهمی به توان و استعداد خود در به نتیجه رسیدن این انقلاب ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما در حالی وارد سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب می‌شویم که مردم این سرزمین توطئه‌های رنگینی را که از سوی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی تدارک دیده شده بود پشت سر گذاشته و با مجاهدت فرزندان دلیر این سرزمین و خون‌های ریخته شده پایه‌های این نظام تثبیت شده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به زحمات و تلاش‌های انجام شده به ویژه مجاهدت افراد صاحب تجربه و سابقه‌دار در سال‌های گذشته اشاره کرد و ادامه داد: هیچ کس حق ندارد این انقلاب را که متعلق به مردم است به نام و نفع خود مصادره کرده و از ارزش‌های خلق شده برای اثبات ادعاهای خود استفاده کند.

سرداری دوران مدیریت‌ها و مسئولیت‌ها را گذرا اما ارزش‌های خلق شده را ماندگار و تثبیت شده برشمرد و اذعان داشت: این انقلاب هرگز حول محور چند مسئول و مدیر نمی‌گردد بلکه شان نظام ما بالاتر از آن است که به فرد و یا جناح خاص تعلق داشته باشد.

رئیس شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود به سابقه انقلابیون و پایداری آنها در عرصه‌ها و تلاطم‌های مختلف این نظام اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید قدردان و ارج‌گذار فعالیت افراد باسابقه در انقلاب باشیم و اجازه ندهیم با کنار گذاشته شدن و انزوای آنها از بهره‌گیری تجارب و آموزه‌های آنها بی‌نصیب بمانیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول