اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

انقلاب اسلامی زمینه حضور زنان در جامعه را مهیا کرد

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه حضور زنان در جامعه را مهیا کرد.

انقلاب اسلامی زمینه حضور زنان در جامعه را مهیا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز عصر دوشنبه در همایش بزرگ بانوان در آبپخش با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای تقویت ارزش‌های اهداف و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید از تمام توان در این راستا بهره برد.

وی در همین راستا افزود: دهه فجر فرصت مغتنمی برای بازشناسی حماسه عظیمی است که با ایثار و فداکاری، ایمان و اراده ملت استوار ایران را اثبات کرد و در بخش آبپخش برنامه‌های ویژه‌ای در این ایام در حال اجراست که بانوان آبپخشی نقش ویژه‌ای در اجرای این برنامه‌ها ایفا کرده‌اند.

خرم‌روز ادامه داد: دهه فجر یادآور 33 سال پشتیبانی مردم از نظام و اهداف انقلاب است و امروز صیانت و پاسداری از ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی وظیفه‌ای ملی و همگانی است.

بخشدار آبپخش بیان کرد: پاسداشت و حرکت در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی ضروری است و برای صیانت از دستاورد‌های نظام اسلامی شایسته است با وفاق و اتحاد حرکت کنیم و اجازه ندهیم دشمن به صف عشق و ارادت ما ضربه‌ای وارد کرده و یا بخواهد آن را کمرنگ جلوه دهد.

خرم‌روز خاطر نشان کرد: دشمنان برنامه‌ریزی و تلاش خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در برنامه‌های باشکوه ملی بکار گرفته‌اند و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور پررنگ در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی خواهند کرد.

وی اذعان کرد: نهاد خانواده در دین مبین اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است و کانون رشد و پرورش فردی و اجتماعی اشخاص برای حضور در جامعه است.

بخشدار آبپخش با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به زنان هویت بخشید و زمینه حضور ایشان در جامعه را فراهم کرد، عنوان کرد: در جریان انقلاب اسلامی بانوان به جایگاه واقعی خود که مورد تاکید دین مبین اسلام بود، دست یافتند و کارهای عظیمی توسط بانوان به عنوان یکی از اقشار مهم و تاثیرگذار جامعه صورت گرفت.

خرم‌روز گفت: امام خمینی (ره) با نگاه ژرف و عمیق خود به مسئله بانوان به آنها شخصیت و هویت بخشید و بانوان را از منجلاب فسادی که رژیم منحوس پهلوی در حال ایجاد آن بود، آگاه کرد و نجات داد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول