اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

وحدت عنصر اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: وحدت، همدلی و اتفاق نظر ملت سبب پیروزی‌های مکرر به ویژه در 22 بهمن 57 شد.

وحدت عنصر اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان نیر به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی حاصل یک‌دلی ملتی است که با تمام توان در مقابل بسیاری از شداید ایستاد و اجازه نداد دشمن زبون به این کشور دست‌اندازی کند.

وی با مقایسه وضعیت خدمات‌رسانی به روستا و شهرها در پیش و پس از انقلاب ابراز داشت: پیش از انقلاب چهار یا پنج شهر در سطح کشور از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند بودند که هم‌اکنون در تمام شهرهای کشور و بیشتر روستاها گاز وجود دارد.

این مسئول با اشاره به برق‌رسانی به روستاهای استان گفت: هم اکنون یک هزار و 497 روستا در استان اردبیل از نعمت برق بهره‌‌مند هستند.

استاندار اردبیل ادامه داد: با برق‌رسانی به این تعداد روستا تمامی روستاهای بالای 10 خانوار استان اردبیل از نعمت برق بهره‌مند شده‌اند.

صابری همچنین به تامین آب شرب بهداشتی روستاهای استان اشاره کرد و از بهره‌مندی بالای 50 درصد از روستاهای استان از آب آشامیدنی سالم خبر داد.

استاندار اردبیل این نعمت‌ها را در سایه ایثارگری‌های شهدا و خانواده‌های ایثارگران عنوان کرد و افزود: در مقابل ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای انقلاب و دفاع مقدس این خدمات چیزی نیست و ما باید بیشتر از این در خدمت‌رسانی به مردم کوشا باشیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در سایه وحدت و همدلی ملت ایران و تلاش‌ها و ایثارگری‌های شهدا و آزادگان، پیروز و به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های مختلف در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف دست یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل نیز در این مراسم با اشاره به گازرسانی به چهار روستای شهرستان نیر از صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 200 میلیون ریال برای این پروژه خبر داد.

فیروز خدایی اظهار داشت: برای این پروژه 18 کیلومتر شبکه فولادی و 18 عدد انشعاب اجرا شده است.

وی گفت: با گازرسانی به این روستاها 300 خانوار از روستاهای شهرستان نیر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول