اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران:

فعالیت‌های فرهنگی در اولویت برنامه‌های نفت گچساران است

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در راستای تولید صیانتی نفت اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی را در برنامه‌ریزی‌های مهم خود قرار داده است.

فعالیت‌های فرهنگی در اولویت برنامه‌های نفت گچساران است

ابوالحسن غلامی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های مطلوب در دهه فجر ارتقای سطح آگاهی عمومی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار افزایش شادابی را به همراه دارد.

رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران دهه فجر را یادآور ولایتمداری، آزادی‌خواهی و اسلام‌خواهی ملت با بصیرت ایران اسلامی دانست و بر حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه "محبت" در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ابراز داشت: این مسابقه به مناسبت دهه فجر توسط شورای فرهنگی این شرکت طراحی و برگزار شده است.

غلامی گفت: در فروردین 1312 که امام خمینی(ره) عازم سفر حج بودند در بیروت نامه‌ای به همسرشان نوشتند که متن کامل نامه در مسابقه گنجانده شده است.

وی با اشاره به استقبال مطلوب از این مسابقه افزود: مسابقه "محبت" شامل سئوالاتی در زمینه این نامه محبت‌آمیز امام راحل است.

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: متن نامه امام خمینی (ره) به همسرشان و سئوالات مسابقه محبت در پرتال اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران قرار داده شده است.

غلامی افزود: کارکنان صنعت نفت گچساران با مراجعه به این پرتال سئوالات را برای خانواده‌های خود دریافت و با توجه به متن نامه به سئوالات موجود پاسخ دهند.

وی یادآور شد: همسران و فرزندان دختر کارکنان صنعت نفت گچساران می‌توانند فرم پاسخنامه را تکمیل و به واحد معارف اسلامی اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ارسال کنند.

غلامی بیان داشت: از میان افرادی که به تمام سئوالات پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه به پانزده نفر جوایزی نفیس اهدا می‌شود.

وی مهلت ارسال پاسخنامه را تا تاریخ دوم اسفند 90 اعلام کرد و گفت: قرعه‌کشی این مسابقه روز 14 اسفند مصادف با روز احسان و نیکوکاری در نمازخانه مرکزی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

غلامی با بیان اینکه جوایز مسابقه محبت در جشن میلاد حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره) توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: جوایز برندگان با ارائه شناسنامه و یا کارت ملی اهدا می‌شود.

این مقام مسئول در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در مناسبت‌های مختلف را زمینه‌ساز آشنایی هر چه بیشتر مردم با ارزش‌های اسلامی و انسانی دانست.

غلامی ابراز داشت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در راستای تولید صیانتی نفت اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی را در برنامه‌ریزی‌های مهم خود قرار داده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌ها، مسابقات ورزشی و فرهنگی مختلف به مناسبت دهه فجر در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، برگزاری این برنامه‌ها در کنار تولید نفت را زمینه تعمیق و گسترش فرهنگ اسلامی و ارزش‌های انقلاب دانست.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول