اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

وجود رهبری ولایی و بصیر از دلایل عدم موفقیت دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر گفت: وجود رهبری ولایی، بصیر، شجاع و مدیر یکی از دلایل عدم موفقیت دشمنان در براندازی نظام طی 32 سال اخیر است.

وجود رهبری ولایی و بصیر از دلایل عدم موفقیت دشمنان است

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران پدیده‌ای رحمانی و تحقق آمال و آرزوهای مردم کشور است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن آثار و برکاتی زیادی برای کشور داشته و در سایه آن دستاوردهای مطلوبی به دست آمده است، افزود: دستاوردهای نظام در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و این دستاوردها در بخش‌های مختلف قابل عرضه است.

امام جمعه ابهر با اشاره به تحولات مختلف کشور در بخش‌های متنوع تصریح کرد: از نظر عمرانی پیشرفت‌های کشور قابل مقایسه با گذشته نیست به گونه‌ای که در زمینه‌های راه سازی، مسکن، آموزش و پرورش، آب و گاز این امر به خوبی دیده می‌شود.

وی دستاوردهای مادی نظام را قابل لمس عنوان کرد و افزود: دستاوردهای نظام در زمینه‌های معنوی آثار و برکات مطلوبی داشته و نسل‌های سوم از این دستاوردها سیراب می‌شوند.

حجت‌الاسلام رحیمی ایجاد نظام مردم سالاری در سایه انقلاب اسلامی در جامعه را از دستاوردهای نظام برشمرد و افزود: تغییر روحیه ظلم پذیری به ظلم ستیزی، ایجاد روحیه مشارکت جویی و مسئولیت پذیری و ترویج ایثار و شهادت از دیگر دستاوردهای نظام محسوب می‌شود.

وی ایجاد وحدت، یکپارچگی، باور پذیری و روحیه بسیجی را از دیگر دستاوردهای نظام برشمرد و بیان داشت: پیوستگی عمیق بین دولت و ملت، افزایش سطح سواد عمومی، بلوغ سیاسی و فرهنگی، توجه به محرومان و تقابل با کاخ نشینان از دیگر دستاوردها است.

امام جمعه ابهر توزیع عادلانه ثروت، توجه به عمران و آبادی کشور و منسوخ شدن مظاهر غربی را از دستاوردهای مهم نظام اعلام کرد و یادآور شد: ایجاد روحیه جهاد و شهادت، توجه به آرمان‌های انقلاب و مبارزه با استبداد و استکبار از دیگر دستاوردهای نظام محسوب می‌شود.

وی وجود رهبری ولایی، بصیر، شجاع و مدیر را یکی از دلایل عدم موفقیت دشمنان در براندازی نظام طی 32 سال اخیر عنوان کرد و افزود: امام به عنوان حقیقتی همیشه ماندگار انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رسانده و پس از آن نیز مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف از انقلاب اسلامی دفاع کرده است.

حجت‌الاسلام رحیمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امام دیگری برای نظام جمهوری اسلامی بود، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری رهبری مدبر، عالم، شجاع و سیاستمدار دینی است.

وی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: مردم با حضور گسترده در عرصه‌های مختلف همواره پشتیبان نظام بوده و برنامه‌های دشمنان را با حضور گسترده خود در صحنه خنثی کرده‌اند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان نظام هستند، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در قبل و بعد از انقلاب موجب خنثی شدن توطئه‌های مختلف دشمنان شده است.

وی بر ضرورت حضور در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به خیزش‌های صورت گرفته در انتخابات حضور در راهپیمایی 22 بهمن ضروری است.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول