اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه:

مخالفت دشمنان با اصل ولایت فقیه ریشه‌ای تاریخی دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: مخالفت دشمنان با اصل ولایت فقیه ریشه‌ای تاریخی دارد.

مخالفت دشمنان با اصل ولایت فقیه ریشه‌ای تاریخی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال منکرسی در همایش بزرگ ائمه جمعه و جماعت شیعه و سنی که ظهر امروز در مجتمع انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امام (ره) آمد و انقلابی به این بزرگی ایجاد کرد که تمام معادلات سیاسی، نظامی و اقتصادی جهان را برهم زد.

وی تصریح کرد: نترسیدن از مرگ پتانسیلی‌ است که مردم با اتکا بر آن توانستند در سال 57 به پیروزی برسند و دشمنان برای این پتانسیل برنامه‌ریزی می‌کنند.

منکرسی خاطرنشان کرد: مخالفت با اصل ولایت فقیه از جانب دشمنان یک ریشه تاریخی دارد.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای مصر، لیبی و ... تصریح کرد: بیداری اسلامی عرصه را بر دشمنان تنگ و توطئه آن‌ها را خنثی کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی استان کرمانشاه یادآور شد: امروز امواج ماهواره خساراتی عمیق ایجاد کرده که روح و خاستگاه اعتقادی را هدف قرار داده است.

وی افزود: فساد اخلاقی سناریویی است که رژیم صهیونیستی و غربی‌ها برای از بین بردن بنیان خانواده شبانه‌روز بر روی آن کار می‌کنند.

منکرسی با بیان اینکه امروز تکلیف بر ما روشن است، یادآور شد: مقابله نرم‌افزاری و بیداری و آگاهی جوانان تکلیف و وظیفه همگانی است.

وی با تاکید بر اینکه امروز هوشیاری بر ما واجب است، گفت: باید با وحدت دشمنان را مایوس کنیم چراکه دشمنان همواره در پی اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی بوده‌اند. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول