اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بردخون:

مردم باید نمایندگانی تابع ولایت فقیه را به مجلس بفرستند

خبرگزاری فارس: بخشدار بردخون گفت: مردم باید با هوشیاری نمایندگانی تابع ولایت فقیه و آگاه را به مجلس بفرستند.

مردم باید نمایندگانی تابع ولایت فقیه را به مجلس بفرستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مسعود محمدپور صبح امروز در جمع مردم روستای شهنیا اظهار داشت: این انقلاب به آسانی حاصل نشده و اکنون حفظ آن از پیروزی انقلاب مهم‌تر است و اکنون جوانان دهه دوم و سوم انقلاب به خودباوری و یقین رسیده‌اند و با تمام قدرت از انقلاب حفاظت می‌کنند.

وی افزود: امروز دانشمندان در زمینه‌های علمی و فناوری پیشتازند و این موجب خشم استکبار شده و اکنون که قادر نیست در کشور ما نفوذ کند دست به دامن کشورهای همسایه مانند ترکیه و عربستان و اعراب زده و با کمک به رژیم صهیونیستی در راستای تضعیف نظام اسلامی گام برمی‌دارند و در کشور سوریه و بحرین دخالت می‌کنند.

بخشدار بردخون با اشاره به موضوع انتخابات گفت: در آستانه انتخابات مهم مجلس نهم قرار داریم پس حضوری آگاهانه داشته باشید و با شرکت گسترده و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی موجب ناامیدی و شکست دشمن شوید.

محمدپور ادامه داد: مسئولان وظیفه دارند بستر لازم را برای حضور مردم فراهم کنند تا در کمال آرامش و امنیت به منتخبان خود رأی دهند و مطمئن باشند که رأی ما موجب تعیین سرنوشت می‌شود و این رأی نقش ملی و جهانی دارد زیرا با انتخاب نماینده اصلح موجب تحکیم نظام می‌شویم.

این مقام مسئول با اشاره به مجلس ششم گفت: در آن زمان ناآگاهانه رأی دادیم و نمایندگانی اصلح انتخاب نشدند و همسو با استکبار شعار می‌دادند و اکنون نمی‌خواهیم این حادثه تکرار شود پس به فردی رأی دهید که حامی نظام و رهبری و مصالح جامعه باشد و با انتخاب آگاهانه موجب خشنودی رهبری معظم و نظام شوند.

وی گفت: مردم باید با هوشیاری نمایندگانی تابع ولایت فقیه و آگاه را به مجلس بفرستند.

محمدپور تصریح کرد: این انتخابات می‌تواند سرنوشت ملت ایران را مشخص کند چرا که این انتخابات و این مردم‌سالاری دینی هدیه امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر است که باید قدر آن را بدانیم .

بخشدار بردخون با تاکید بر اینکه از آغاز انقلاب اسلامی ایران تاکنون یکی از اهداف شوم استکبار جهانی دور کردن مردم از صحنه‌های مختلف بوده، اظهار داشت: دشمن به انواع ترفندها متوسل شده تا ملت بزرگ ایران را به بیراهه ببرد اما مردم سرافراز ایران با حضور پرشور خود در صحنه‌های گوناگون انقلاب ثابت کردند که از وحدت و انسجام آنان کاسته نشده و استکبار و مزدوران آن تا ابد در حسرت گسستن این اتحاد و یکپارچگی ملت ما می‌مانند.

محمدپور گفت:با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات نشانه اتحاد و یکپارچگی ملت ایران است.

بخشدار بردخون با اشاره به خدمات دولت گفت: در بیش از هفت سال دولت احمدی‌نژاد خدمات فراوانی صورت گرفته و دولت با همه قوا در خدمت مردم بوده به نحوی که هدفمندی یارانه‌ها به آسانی امکان نداشت و هیچ کس حاضر به این کار نبود و حال ثمرات و برکات آن را می‌بینیم تا حدی که روستای یک خانواری نیز از این خدمات بهره‌مند شده و امیدواریم کمبودها و مشکلات به زودی حل شود.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول