اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان خبر داد

افزایش 700 هزار متر مکعبی مصرف گاز در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: به علت برودت هوا مصرف گاز در استان زنجان 700 هزار متر مکعب افزایش یافت.

افزایش 700 هزار متر مکعبی مصرف گاز در استان زنجان

نادر رابطی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به سردی بیش از حد هوا در استان زنجان اظهار داشت: در چند روز گذشته که دمای هوا در استان تا 23 درجه زیر صفر رسید، میزان مصرف گاز نیز افزایش یافت.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در زمینه افزایش مصرف گاز در استان زنجان یادآور شد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته امسال مصرف گاز در استان زنجان به 6 میلیون و 300 هزار متر مکعب می‌رسد.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه در روز گذشته 6 میلیون و 200 هزار متر مکعب گاز در استان زنجان مصرف شده است، اضافه کرد: این آمار در مقایسه با روزهای گذشته 700 هزار متر مکعب افزایش یافته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر دمای هوا در استان زنجان رو به کاهش است، از شهروندان زنجانی خواست گاز را به صورت بهینه مصرف کنند.

انتهای پیام/م30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول