اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 سال گذشته

مصرف گاز در خراسان‌رضوی 13 درصد کاهش یافته است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی گفت: کاهش 13.2 درصدی مصرف گاز در دو سال گذشته در استان از جمله دستاوردهای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها است.

مصرف گاز در خراسان‌رضوی 13 درصد کاهش یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا معراجی ظهر امروز در حاشیه بازدید سرزده استاندار خراسان‌رضوی از شرکت گاز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت خراسان‌رضوی در زمینه گازرسانی به روستاها و شهرها اظهار داشت: از مجموع 71 شهر استان 67 شهر گازدار هستند و هم‌اکنون یک میلیون و 401 هزار مشترک در استان وجود دارد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی افزود: از این تعداد 758 هزار و 453 مشترک در دولت نهم و دهم از نعمت گاز برخوردار شده اند. 
معراجی خاطر نشان کرد: در دولت نهم 258 روستا و در دولت دهم 701 روستا از نعمت گاز برخوردار شدند که به امید خدا تا پایان امسال 928 روستا گازدار می‌شوند و در این راستا تعداد روستاهای برخوردار از گاز در استان به رقم هزار و 364 روستا می‌رسد.
وی در ارتباط با وضعیت صادرات گاز خراسان‌رضوی به دیگر استان‌های کشور اظهار داشت: از مجموع 48 میلیون متر مکعب گاز تولیدی در پالایشگاه و 22 میلیون مترمکعب گاز وارداتی از ترکمنستان، 31 میلیون مترمکعب آن به استان‌های خراسان شمالی، جنوبی، گلستان و قسمتی از گیلان صادر و بقیه در استان مصرف می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی با اشاره به دستاوردهای قانون هدفمندی یارانه‌ها در زمینه بهره‌وری مصرف گاز در خراسان‌رضوی تصریح کرد: باوجود افزوده شدن حدود 400 هزار مشترک در دو سال اخیر در خراسان‌رضوی، مصرف گاز در استان 13.2 درصد کاهش یافته که این موضوع از جمله دستاوردهای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها است.
وی خاطر نشان کرد: هم‌چنین در عین حال کاهش مصرف، میزان وصول مطالبات گاز در بخش خانگی نیز افزایش پیدا کرده به طوری که در حال حاضر بیش از 75 درصد مطالبات در این بخش وصول شده است.  
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول