اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

مشترکان در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی گفت: با توجه به ورود جبهه هوای سرد همراه با بارش برف و باران طی این هفته، مشترکان به منظور جلوگیری از افت احتمالی فشار گاز طبیعی و ایجاد خلل در توزیع این نعمت خدادادی در مصرف آن صرفه‌جویی کنند.

مشترکان در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، محسن عرب‌مقصودی با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف بهینه در مصرف گاز طبیعی اظهار داشت: هم‌استانی‌ها به منظور ایجاد تعادل در تولید و مصرف گاز طبیعی، با مصرف صحیح این شرکت را در استمرار خدمت‌رسانی هر چه مطلوب‌تر یاری کنند.

وی با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی ادامه داد: با تنظیم دمای محل سکونت بین 18 تا 21 سانتیگراد که به دمای رفاه معروف است و پوشیدن لباس زمستانی مناسب می‌توان به میزان قابل توجهی در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی کرد.

عرب‌مقصودی با بیان اینکه با کاهش هر یک درجه سانتیگراد دمای اتاق، شش درصد از مصرف انرژی کاسته می‌شود، خاطرنشان کرد: با بسته نگاه داشتن درب اتاق‌های خالی و خاموش کردن بخاری‌های موجود در آن‌ها مقادیر قابل توجهی در مصرف گاز طبیعی صرفه‌جویی می‌شود.

انتهای پیام/ن۳۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول