اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیر کل تعاون آذربایجان غربی صورت گرفت

آغاز احداث مجموعه ورزشی کارگران سلماس

خبرگزاری فارس: عملیات احداث مجموعه ورزشی کارگران سلماس همزمان با دهه فجر و با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی شامگاه دوشنبه آغاز شد.

آغاز احداث مجموعه ورزشی کارگران سلماس

 به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار داشت: مجموعه ورزشی کارگران شهرستان سلماس در اراضی روستای چیچک شهرستان سلماس در زمینی به مساحت 50 هزار مترمربع احداث می‌شود.

علی سلیمانی افزود: برای احداث این مجموعه ورزشی 30 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: برای ساخت این مجموعه ورزشی همچنین مبلغ 160 میلیون تومان اعتبار برای سال جاری و 850 میلیون تومان برای سال آینده تخصیص یافته است که مابقی اعتبار پیش‌بینی شده نیز در سال‌های آینده تخصیص می‌یابد.

این مسئول افزود: این مجموعه ورزشی شامل سالن چندمنظوره، سالن استخر شنا، سالن ورزش‌های رزمی، زمین چمن فوتبال و مهمانسرا و همچنین ساختمان اداری خواهد بود.

امروز همچنین ساختمان جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان سلماس نیز به بهره‌برداری رسید این ساختمان در زمینی به مساحت 416 مترمربع با زیربنای 600 مترمربع با اعتبار 222 میلیون تومان در مدت 18 ماه ساخته شده است.

بعد از افتتاح این ساختمان طی یک مراسمی از یک واحد نمونه صنعتی و یک کارگر نمونه نیز تجلیل شد.

فرماندار سلماس نیز در این مراسم گفت: به برکت انقلاب اسلامی است که همه ما در آسایش و امنیت تمام زندگی می‌کنیم و این نعمت بزرگی است که خداوند به همه ما هدیه کرده است.

مرتضی نظری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه گفت: تمام روستاییان همگام با همه مردم ایران اسلامی با حضور پرشور و حداکثری جواب دندان‌شکنی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند داد. 

وی اظهار داشت: عزت، استقلال، شهامت و اقتدار از دستاوردهای نظام اسلامی است و بیان ثمرات انقلاب و دستاوردهای آن و انتقال این مفاهیم به نسل آینده می‌تواند نقش مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی جوانان در مواجهه با دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایفا کند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول