اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

سالن ورزشی چند منظوره بصیرت خرم‌دره افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان سالن چند منظوره بصیرت(9 دی) خرم‌دره افتتاح شد.

سالن ورزشی چند منظوره بصیرت خرم‌دره افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، سالن چند منظوره بصیرت آموزشگاه رجاء خرم‌دره صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح و به بهر‌ه‌برداری رسید.

این سالن دارای 150 متر مربع زیربنا بوده و با اعتبار 720 میلیون ریال در کمتر از یک سال احداث شده است.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه 21 پروژه در دولت نهم به آموزش و پرورش اختصاص داشت، اظهار داشت: در میان این پروژه‌ها، هنوز انتخاب پیمانکار جدید پروژه آموزشگاه شبانه‌روزی زینبیه با توجه به فوت پیمانکار صورت نگرفته و پروژه از نظر عملیاتی مسکوت مانده است.

احمد بختیاری افزود: متاسفانه هنوز عملیات گازرسانی پروژه 9 کلاسه خیام نیز با وجود تصویب در کمیته عمران شهری و جلسات شورای آموزش و پرورش و با وجود گازرسانی توسط اداره گاز، از سوی شهرداری خرم‌دره هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه در دولت دهم نیز 9 پروژه به این اداره اختصاص پیدا کرد، ابراز داشت: در حال حاضر 4 هزار و 276 دانش‌آموز در مقطع ابتدایی، 2 هزار و 304 دانش‌آموز در مقطع راهنمایی و 3 هزار و 480 دانش‌آموز در مقطع دبیرستان در حال تحصیل هستند.

بختیاری در ادامه به برنامه‌های فرهنگی آموزش و پرورش خرم‌دره در طول سال تحصیلی اشاره و خاطرنشان کرد: در بخش فرهنگی در همه مراسم‌های عزاداری و اعیاد برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره افزود: دعوت از روحانیون، برگزاری نشست‌های مختلف، برگزاری نماز جماعت و اجرای مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی از برنامه‌های‌ آموزش و پرورش شهرستان محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت 811 معلم در مدارس شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: 40 مربی تربیت‌بدنی و 18 مربی پرورشی نیز در حال فعالیت در آموزش و پرورش خرم‌دره هستند.

بختیاری کمبود فضاهای آموزشی استاندارد را از عمده مشکلات این اداره عنوان و اضافه کرد: عدم تجهیز مدارس به ابزارهای آموزشی پیشرفته از دیگر مشکلات موجود است که امیدواریم با اجرای مصوبه هیئت دولت این مشکل نیز رفع شود.

وی افزود: کمبود سالن‌های ورزشی در مدارس دخترانه نیز از مشکلات آموزش و پرورش خرم‌دره است که به دلیل این مشکل از نظر تربیت‌بدنی تنگناهایی وجود دارد و در این میان چمن‌های ورزشی نیز در حیاط مدارس موجود نیست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: کمبود سالن‌های چند منظوره در مدارس برای اجرای برنامه‌های تربیتی‌ و امتحانات از دیگر مشکلات موجود در بخش آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول