اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

6 سالن ورزشی در اصفهان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اصفهان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، شش سالن ورزشی به اماکن ورزشی اصفهان افزوده می‌شود.

6 سالن ورزشی در اصفهان افتتاح می‌شود
حسن جعفری‌هرندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مورد نظر تربیت‌بدنی اصفهان افتتاح شش سالن ورزشی به مساحت 8 هزار مترمربع در بهمن‌ماه سال‌جاری است.
وی با بیان اینکه در دهه فجر به احتمال زیاد شاهد برگزاری یک کنفرانس خبری از طرف اداره ورزش و جوانان نیز هستیم، تصریح کرد: جزئیات این کنفرانس خبری به زودی منتشر می‌شود.
‌رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اصفهان در مورد تفاهمنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان داشت: هنوز مبلغی در اختیار این هیئت قرار نگرفته اما قرار است یک بودجه فرهنگی در اختیار ورزش اصفهان قرار داده شود.
وی بیان داشت: بودجه فرهنگی با تصویب مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری در اختیار ورزش اصفهان قرار می‌گیرد.
جعفری اشاره‌ای به برگزاری مجمع ریاست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان کرد و افزود: به نظر می‌آید زمان برپایی این مجمع به دلیل اختلاف شهرداری با هوانیروز و هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان عقب افتاده است.
وی تاکید کرد: نوربخش باقری بهترین گزینه برای تصدی ریاست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان است که امیدوارم هر چه زودتر این اختلافات به پایان برسد تا بتوانیم اهداف آینده خود که توسعه ورزش‌های همگانی در سطح شهر و استان اصفهان است را با قدرت بیشتری دنبال کنیم.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اصفهان گفت: در دهه فجر همایش بزرگ پیاده‌روی در سپاهان شهر برگزار می‌شود که احتمال می‌دهیم حدود 4 هزار تا 5 هزار نفر در این همایش شرکت کنند.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول