اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین تربیت‌بندی شهرداری کرج:

تعداد سالن‌های ورزشی شهرداری کرج افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: جانشین مدیر تربیت بدنی شهرداری کرج از افزایش تعداد سالن‌های ورزشی شهرداری در مناطق مختلف این کلانشهر خبر داد.

تعداد سالن‌های ورزشی شهرداری کرج افزایش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد احمدی با اشاره به پر بودن ظرفیت برخی از سالن‌های ورزشی شهرداری مانند سالن ورزشی شهدای شهرداری واقع در چهارصد دستگاه اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری کرج در سطح این کلانشهر حدود 15 سالن ورزشی دارد که طی ماه‌های سال کلاس‌ها و دوره‌های ورزشی در رشته‌های مختلف در این مراکز برگزار می‌شود.
وی افزود: در برخی از این سالن‌ها مانند سالن شهدای شهرداری واقع در چهارصددستگاه، در مناسبت‌های مذهبی و اعیاد برنامه‌ها و همایش‌هایی برگزار می‌شود که از یک هفته قبل از برگزاری مراسم از طریق نصب اطلاعیه و بنر اطلاع‌رسانی می‌شود.
این مسئول عنوان کرد: در واقع 94 درصد از این سالن‌ها برای امور ورزشی استفاده می‌شود و تنها شش درصد به برگزاری مراسم‌ها و همایش‌ها اختصاص دارد.
احمدی ادامه داد: در این زمینه سعی شده که میزان برگزاری مراسم‌ها در سالن‌های ورزشی به حداقل برسد تا جوانان و نوجوانان در این مراکز به امور ورزشی بپردازند.
جانشین مدیر تربیت بدنی شهرداری کرج یادآور شد: متولی اصلی تأمین سالن‌های ورزشی در شهر اداره ورزش و جوانان است که در این زمینه تاکنون جلسات مختلفی با مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز برگزار و بر این مهم تاکید شده است.
وی اعلام کرد: همچنین طبق برنامه‌ریزی مقرر شده است که تعداد سالن‌های ورزشی شهرداری در نقاط مختلف کلانشهر کرج افزایش یابد تا خدمات بهتر و با کیفیت‌تری به شهروندان ارائه شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول