اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ:

برنده کسی است که پیرو ولایت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: برنده کسی است که پیرو ولایت فقیه و در خط رهبری باشد، از نفسیات بگذرد و بر علقه‌های غیرالهی چشم بپوشد.

برنده کسی است که پیرو ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ بهروز بهروز دوشنبه شب در مراسم بهره‌برداری از پروژ‌ه‌های عمرانی این شهرستان اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور هوشمندانه و پررنگ خود در این دوره از انتخابات، به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل می‌کنند.

وی افزود: انتخابات عرصه نمایش اقتدار ملی ملت ایران به تمام جهانیان است و در اسفند ماه سال جاری حماسه‌ای دیگر توسط ملت همیشه در صحنه خلق می‌شود.

این مسئول به ایام مبارک دهه فجر نیز اشاره کرد و افزود: برحسب وظیفه ذاتی نباید در روشنگری و انتقال فرهنگ دهه فجر به نسل‌های بعدی از هیچ کوششی دریغ کرد.

وی افزود: دهه فجر باید این روشنگری را برای مردم به ویژه نسل سوم ایجاد کند که آنان هم مانند نسل اول و دوم دارای وظایف خاصی هستند.

به گفته این مسئول این ایام می‌تواند مفاهیم و ارزش‌های انقلاب را برای نسل سوم و چهارم که انقلاب و امام را احساس نکردند، تداعی کند و واقعی جلوه دهد.

وی گفت: با برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر، نسل‌های جدید باید این احساس را داشته باشند که می‌توانند وظایف سنگین بهمن 57 را برای جامعه امروزی انتقال دهند.

فرماندار شاهین‌دژ در ادامه گفت: تقارن هفته وحدت و دهه مبارک فجر یک فرصت تاریخی ارزشمند در کشور است.

بهروز ادامه داد: همزمانی این ایام یک فرصت طلایی برای نشان دادن ارزش‌های بزرگ انقلاب اسلامی به جهانیان بوده و برگزاری باشکوه آیین‌های گرامیداشت این دو اهمیت زیادی در ایجاد وحدت بین اقوام مختلف دارد.

وی ملت ایران را صاحبان اصلی انقلاب و دهه فجر دانست و اضافه کرد: ملت ایران با هر مذهبی که دارند با همدلی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در زیر پرچم واحد به یک پیروزی بزرگ رسیدند و این وحدت باید برای همیشه حفظ شود.

فرماندار شاهین‌دژ به پروژه‌های افتتاح شده اشاره کرد و گفت: طرح‌های به بهره‌برداری رسیده شامل یک باب مدرسه شش کلاسه شبانه‌روزی و طرح آسفالت راه‌های دسترسی روستاهای بی‌بی‌کند، مستان‌آباد، قزل‌قبر، قره‌قیه و گوزلبلاغ هستند.

به گفته وی اجرای این طرح‌ها 41 میلیارد ریال هزینه در برداشت.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول