اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط موسسه قدر ولایت صورت گرفت

عرضه ده‌ها عنوان کتاب با موضوع بصیرت

خبرگزاری فارس: غرفه قدر ولایت در نمایشگاه کتاب قم اقدام به عرضه ده‌ها عنوان کتاب در رابطه با موضوع بصیرت و نیز سخنان رهبر معظم انقلاب همزمان با هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم کرده است.

عرضه ده‌ها عنوان کتاب با موضوع بصیرت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، به مناسبت روز بصیرت و دهه فجر، انتشارات قدر ولایت بیش از 200 نمایشگاه را از پنجم تا 22 بهمن‌ماه با عنوان بصیرت و  انقلاب اسلامی در سراسر کشور با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌کند.

هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم نیز شاهد برپایی غرفه این ناشر است که کتاب‌های خود را با تخفیف 70 درصدی و در راستای بصیرت‌افزایی و معرفی انقلاب اسلامی به مخاطبین عرضه می‌کند.

انتشارات قدر ولایت با بیش از 500 عنوان کتاب ویژه همه گروه‌های سنی از جمله کودک و نوجوان، اقدام به برگزاری یک مسابقه کتابخوانی از کتاب «وظایف در شرایط فتنه» شامل رهنمودهای رهبر معظم انقلاب کرده است که افراد با مطالعه کتاب و پاسخ دادن به سئوالات انتهای آن، می‌توانند از 110 جایزه ارزنده این مسابقه بهره‌مند شوند.

مجموعه کتاب سیره سیاسی امام خمینی(ره) در 14 جلد که به تازگی رونمایی شده است، نقش روشنفکران در تاریخ معاصر ایران، در مشروطه چه گذشت در پنج جلد و تاریخ وقایع انتخابات 88 به صورت مستندگونه در سه جلد از جمله کتاب‌هایی است که با استقبال مردم مواجه شده است.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول