اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار عسلویه:

دشمن از بصیرت و هوشیاری امت مسلمان ایران غافل است

خبرگزاری فارس: بخشدار عسلویه گفت: دشمن در نزدیکی ایام راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس سعی در خدشه‌دار کردن حضور مردم در این صحنه‌ها دارد ولی از بصیرت و هوشیاری امت مسلمان ایران غافل است.

دشمن از بصیرت و هوشیاری امت مسلمان ایران غافل است
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عبدالله نادری پنجشنبه‌ شب در نشست با خبرنگاران با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: باید با پاس داشتن دهه فجر و حفظ دستاوردهای نظام و ارزش‌های انقلاب به عنوان الگو برای نسل‌های آینده باشیم.

وی افزود: در دولت‌های نهم و دهم خدمات ارزنده‌‌ای در بخش عسلویه صورت گرفته است که قابل مقایسه با خدمات دولت‌های قبل نیست و زمینه رضایتمندی اهالی این بخش را فراهم آورده است.

نادری بیان داشت: در دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 40 پروژه عمرانی در بخش عسلویه خواهیم بود و این عملیات تاثیر بسزایی در پیشرفت و آبادانی بخش عسلویه دارد.

بخشدار عسلویه در تشریح این مساله اذعان داشت: از این میزان شاهد افتتاح 29 پروژه عمرانی و آغاز مرحله عملیات اجرایی 11 پروژه عمرانی دیگر خواهیم بود.

نادری با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه‌های عمرانی در راستای عمران و آبادانی این بخش هزینه‌های سنگینی به دنبال داشته است، ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها در بخش عسلویه بالغ بر 280 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی عنوان کرد: بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تمامی مسئولان در راستای بزرگداشت این ایام مبارک کوشا باشند.

این مسئول با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی پیام آزادی‌خواهی، خودباوری و عدالت‌خواهی را برای ملت‌های جهانی به ارمغان آورده است، اذعان داشت: امروز شاهد نفوذ نرم‌افزاری گفتمان انقلاب اسلامی در جهان اسلام و تمامی نقاط جهان هستیم.

بخشدار عسلویه در همین راستا گفت: در سایه الگوبرداری ملت‌های آزادی‌خواه جهان از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ایشان در مقابله با مستکبرین برخاسته‌اند، به طوری که تمام سلاح‌های استعماری و استکباری زورگویان جهان را به چالش کشیده‌اند.

نادری با بیان اینکه دهه فجر امسال از جهات مختلف با سال‌های گذشته متفاوت است، عنوان کرد: مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه و حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دو صحنه مهم است که شاهد آن هستیم.

بخشدار عسلویه بیان داشت: دشمن تلاش خود را برای خدشه‌دار کردن حضور مردم در برنامه‌های ملی به کار گرفته است ولی از این مساله که مردم مسلمان ایران اسلامی با بصیرت و هوشیاری مانند تمامی صحنه‌‌ها و سال‌های گذشته از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد غافل است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول