اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه البرز:

محور برنامه‌های دهه فجر بصیرت و روشنگری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه البرز در جمع خبرنگاران رسانه‌های عمومی استان بر لزوم روشنگری دستگاه‌ها در برنامه‌های دهه فجر تأکید کرد.

محور برنامه‌های دهه فجر بصیرت و روشنگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ‌موسی مداح که به منظور اعلام برنامه‌های ویژه حوزه متبوع خود در ایام الله دهه فجر در میان خبرنگاران حضور یافته بود، اظهار کرد: سپاه ناحیه البرز در این ایام بیش از 150 برنامه مختلف به اجرا در می‌آورد که محور اصلی آن‌ها بصیرت، روشنگری و تبیین دستاوردها انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقات صورت گرفته در منطقه و همچنین نزدیکی به پیروزی انقلاب به عنوان وجه تمایز امسال با سال‌های پیش، اقداماتی ویژه‌ای در دست اجرا است تا از رهگذر آن بتوان دستاوردهای انقلاب اسلامی را بار دیگر تبیین و آسیب‌شناسی کرده، نقاط قوت را تقویت و به منظور رفع نقاط ضعف عملکرد بخش‌های مختلف، توجه ویژه‌‌ای به آن معطوف کرد.

 

* دشمن درصدد است تا اجازه ندهد ایران به یک قطب اثرگذار در منطقه تبدیل شود

فرمانده سپاه ناحیه البرز با یادآوری اینکه دشمنان نسبت به گذشته تلاش بیشتری برای جلوگیری از توجه مردم به انقلاب و شور و شعف ناشی از آن می‌کنند، تصریح کرد: دشمن در‌صدد است با هر ابزاری در جهت کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب و جلوگیری از تبدیل ایران به یک قطب اثرگذار در منطقه از طریق اعمال فشار و تحریم بر این کشور به نفع خود بهره‌برداری کند.

مداح تأکید کرد: امام (ره) انقلاب اسلامی را برای ایران اسلامی منظور نکرده‌اند و انقلاب اسلامی فراتر از مرز‌های جغرافیایی الهام‌بخش آزادگان است تا بتوانند از استیلای نظام استکبار و کشور‌های غربی رهایی یابند.

وی افزود: جمهوری اسلامی مقدمه‌ای بر فروپاشی یک نظام فاسد بود و امروز پس از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی ایران، سراسر دنیا شاهد نابودی پیاپی حکومت‌های فاسد هستند بنابراین ایران می‌تواند ادعا کند که جنبش‌های بین‌المللی و بیداری اسلامی و انسانی موجود در منطقه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است چرا که انقلاب‌های اسلامی به همگان ثابت کرد که مردم می‌توانند در مقابل حکومت‌های فاسد ایستاده و حقوق خود را مطالبه کنند.

 

*ولایت‌فقیه از مؤلفه‌های اساسی پیروزی انقلاب است

مداح نقش رهبری و ولایت را یکی از مؤلفه‌‌های اساسی در انقلاب اسلامی خواند و ادامه داد: انقلاب‌های فراوانی در دنیا صورت گرفته‌اند اما پایداری چندانی نداشته‌اند و دلیل آن نداشتن مغز متفکری است که وقایع را رصد کرده و جریان را به درستی هدایت و نظارت نماید در حالی که در جمهوری اسلامی حضور فعال و مؤثر رهبری بخش اعظم این نوع موفقیت‌ها را برای مملکت به ارمغان آورده است.

فرمانده سپاه ناحیه البرز ادامه داد: در حال حاضر که شرایط دنیا به نوعی ملتهب است و استکبار جهانی همه  نوع شکست‌های خود را در گرو انقلاب اسلامی می‌داند طبیعی است که در این زمینه دست به اقداماتی بزند بنابراین تمام‌ دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در جهت شفاف‌سازی چهره کریه استکبار و معرفی آن به مردم ‌به ویژه نسل جوان تلاش کنند.

وی یکی از ثمرات مستقیم ولایت فقیه را در طول دوران انقلاب اسلامی همراهی همیشگی مردم با انقلاب ذکر و تأکید کرد: برجسته‌ترین این همراهی‌ها مشارکت مردم در انتخابات متعدد بوده و طبیعی است که هر چه سطح مشارکت مردم در انتخابات ارتقا‌ یابد به تبع آن انقلاب اسلامی از بسیاری از تهدیدات و فشارها مصون خواهد ماند.

 

*هدف از اجرای برنامه‌های دهه فجر روشنگری برای انتخابات است

مداح با تأکید بر اینکه هدف از اجرای برنامه‌های دهه فجر، استفاده از فرصت‌های این دهه و سایر فرصت‌ها تا انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی است، تصریح کرد: تمام دستگاه‌های مسئول و از جمله سپاه سعی خواهند کرد تا با جلب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی نماینده‌ای گزینش شود که در حد خانه ملت باشد.

وی اظهار کرد: امروزه دنیای غرب با راه‌اندازی شبکه‌‌های الکترونیکی در نظر دارند مقاصد خود را در کشور‌های در حال توسعه و جهان سوم تأمین کنند اما همین شبکه‌ها به واسطه‌ای برای آگاه‌تر شدن مردم و ایجاد یک موج بیداری اسلامی در دنیا تبدیل شدند.

وی در پایان تأکید کرد: سپاه ناحیه البرز در جریان برگزاری برنامه‌های خود از کاندیدای خاصی حمایت نخواهد کرد.

انتهای پیام/ج10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول