اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

مردم با حضور حماسی در انتخابات ‌‌‌بصیرت خود را به نمایش می‌گذارند

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر گفت: مردم با حضور حماسی در صحنه‌های حساس بصیرت خود را به نمایش می‌گذارند.

مردم با حضور حماسی در انتخابات ‌‌‌بصیرت خود را به نمایش می‌گذارند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز و معلمان شهید شهرستان اهر که به همت سپاه ناحیه اهر و آموزش و پرورش با شرکت بیش از 500 نفر از معلمان و دانش‌آموزان در محل سالن اجتماعات شهید مطهری اهر برگزار شد، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا دانست.

وی گفت: شهدا با ایثار جان خود در راه اسلام و انقلاب، تبعیت از ولایت و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن را برای ما به یادگار گذاشتند.

صدیقی تصریح کرد: شهدا انسان‌های پاک و وارسته‌ای بودند که با دل کندن از لذات دنیوی جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از کیان اسلامی و پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی شهد شیرین شهادت را نوشیدند.

وی، مسئولیت همه را در این برهه زمانی با عمل به وصایای شهدا که همانا تبعیت از ولایت و پاسداری از انقلاب اسلامی است، خطیر شمرد و اظهار داشت: باید با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب به خصوص راهپیمایی 22 بهمن ماه و انتخابات مجلس نهم پاسخی دندانشکن به یاوه‌گویی‌های دشمن داد.

فرماندار اهر در ادامه تأکید کرد: انتخابات مجلس نهم یکی از انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز در کشور است که باید با سرمشق قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و با بصیرت و شناخت کامل به افرادی رأی دهیم که پیرو ولایت و رهبری باشند.

وی، حضور حداکثری و بانشاط مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند مجلس را مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: باید حضور حماسی در اولویت کار باشد و اطمینان دارم که بار دیگر شاهد حضور چشمگیر و دشمن‌شکن مردم در این دو حماسه پیش رو خواهیم بود.

صدیقی در ادامه دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف ذکر کرد و از مسئولان ادارات و مردم خواست با حضور پررنگ در این جشن‌ها، زمینه تبیین دستاوردهای مختلف نظام فراهم شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول