اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

وظیفه اصلی دولت اجرای عدالت است

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: وظیفه اصلی دولت صیانت از آرای مردمی، امانت داری و اجرای عدالت است.

وظیفه اصلی دولت اجرای عدالت است

حسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تشریح روند انتخابات در این شهرستان، اظهار داشت: مراحل برگزاری انتخابات تا کنون بر اساس روز شمار به نحو احسن انجام شده است و تمام مراحل دیگر برنامه‌ریزی و مقدمات لازم فراهم شده است و امید می‌رود انتخابات با شکوهی با کمک تمام دستگاه‌ها و حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه دعوت و تشویق مردم برای حضور حداکثری و فعال در پای صندوق رای یک وظیفه شرعی است و وظیفه اصلی ما صیانت از آرای مردم است، تصریح کرد: اجرای عدالت و امانت داری اصل مهم در انتخابات است و ما بر اساس قانون عمل می‌کنیم و دستور مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، وزیر کشور و مقام عالی استان است که ما ملزم هستیم بی‌طرفی خود را حفظ کنیم.

این مسئول از روحانیان و امامان جماعت خواست اهمیت انتخابات، وظیفه نمایندگان مجلس و رای دهندگان را برای مردم تشریح کنند.

وی افزود: بنده به عنوان یک اصولگرا به اصولگرایی خود افتخار می‌کنم و در معنی واقعی کلمه پاسدار انقلاب هستم و به این هم افتخار می‌کنم و موضع خود را تغییر نمی‌دهم و این عهدی است که من با هم‌رزمان و دوستانم که اکثرا شهید شده‌اند بستم  و تا ابد به اصول و باورهایم پایبند می‌مانم و به عنوان خادم نظام آماده‌ام و همیشه دنبال صداقت، امانت داری و درستکاری هستم.

فرماندار بوکان افزود: در فصل انتخابات بعضی از کاندیداها خدمات دولت را کوچک جلوه می‌دهند وظیفه ماست که این خدمات را برای مردم بازگو کنیم.

عباسی افزود: در چند سال اخیر  بیش از  200 کلاس درسی ساخته شده و در تمامی  زمینه ها خدمات شایانی صورت گرفته است سد سیمینه رود از محل اعتبارات ملی به میزان 18میلیارد تومان و 20 میلیارد تومان دیگر نیز از منابع ویژه تأمین می‌شود  و شرکت پیمانکاری قالا و مهندسین مشاور شهر و محیط باستان به عنوان مشاور مطالعات اجتماعی و اسکان مجدد سد مخزنی سیمینه رود بوکان انتخاب شده و فعالیت خود را به زودی آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول