اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری صورت گرفت

اجرای پروژه‌های عمرانی استان تهران با اعتبار 4500 میلیارد ریال

خبرگزاری فارس: معاون فنی عمرانی استاندار تهران از احداث پروژه‌های عمرانی با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار طی سال جاری در استان تهران خبر داد.

اجرای پروژه‌های عمرانی استان تهران با اعتبار 4500 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدرضا محمودی بعداز ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از چهار طرح عمرانی در شهرستان پاکدشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به طرح‌های در حال احداث در استان تهران اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون پروژه‌های مختلفی با اعتباری بالغ بر 4 هزار 500 میلیارد ریال در استان تهران در حال احداث است که این پروژه‌ها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمرانی استاندار تهران خاطرنشان کرد: بیش از 520 پروژه عمرانی طی ایام‌الله دهه فجر در سطح استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه اقدامات عمرانی صورت گرفته در شهرستان‌های استان تهران را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: به فضل خدا فعالیت‌های عمرانی خوبی در سطح شهرستان‌های استان تهران صورت گرفته که از این میان می‌توان به احداث زیرگذر بزرگ شهرستان رباط کریم به عنوان نمونه‌ای از این پروژه‌ها نام برد که تاثیر بسزایی در خدمت‌رسانی به شهروندان این منطقه را به ‌همراه دارد.

محمودی با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام شهرستان پاکدشت گفت: به لطف خدا اجرای عملیات احداث کمربندی شهرستان پاکدشت با 500 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

معاون استاندار تهران در ارتباط با طرح‌هایی که در شهرستان پاکدشت به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی خوارزمی پاکدشت با اعتباری بیش از 15 میلیارد ریال اثرات بسیار مطلوبی بر محیط زیست منطقه دارد و آلودگی‌ها را از فاضلاب شهرستان پاک کرده و آب مورد نیاز فضای سبز منطقه را تأمین می‌کند و طرح دیگر اجرای 50 کیلومتر راه روستایی در پاکدشت است که همزمان با ایام‌الله دهه فجر در شهرستان پاکدشت به بهره‌برداری رسید.

محمودی در پایان از اولویت‌بندی اجرای طرح‌های نیمه‌تمام خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری طرح‌های کشاورزی و بیمارستان که از جمله طرح‌های سفر رئیس جمهور است به بهره‌برداری می‌رسد.

آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان پاکدشت با حضور محمدرضا محمودی معاون فنی‌، عمرانی استاندار تهران، حجت‌الاسلام حسین لزومی امام جمعه پاکدشت، قربانعلی مقبلی فرماندار پاکدشت، معاونان فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان در پاکدشت برگزار شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول