اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری تبریز خبر داد

بازدیدهای سرزده از پروژه‌های عمرانی در اولویت‌کاری فرمانداری تبریز

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار تبریز گفت: بازدیدهای سرزده و مستمر از فعالیت‌های عمرانی در حال اجرا از اولویت‌های کاری فرماندار تبریز است.

بازدیدهای سرزده از پروژه‌های عمرانی در اولویت‌کاری فرمانداری تبریز
اکبر مددی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در حال حاضر 149 پروژه عمرانی در شهر تبریز در حال اجراست و با توجه به اولویت‌بندی‌های انجام شده توسط کارشناسان، اولویت برنامه‌های فرمانداری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری است.
وی ادامه داد: با تکمیل این 149 پروژه علاوه بر اینکه سرمایه‌های ملی و بودجه عمرانی شهر هدر نمی‌رود، سبب می‌شود مردم در بخش‌های مختلفی چون اقتصادی، آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه و سدسازی از این پروژه‌ها بهره ببرند.
مددی در ادامه خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود اکثر پروژه‌های نیمه‌تمام شهر تبریز تا پایان سال مالی 90 به بهره‌برداری برسند و به همین منظور برای نخستین بار در فرمانداری شهرستان تبریز و برای کنترل پروژه‌های عمرانی در حال اجرا، اکیپ‌هایی برای کنترل پروژه‌ها از جنبه‌های مختلف مانند پیشرفت فیزیکی، جذب اعتبارات، بالا رفتن کیفیت اجرایی پروژه‌ها و برخورداری از استانداردهای لازم با همکاری معاونت فنی استانداری تشکیل شده و به صورت مستمر و سرزده از تمام پروژه‌های در حال اجرا بازدید می‌کنند.
معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار تبریز یادآور شد: علاوه بر اینکه تمام پروژه‌ها به صورت یکپارچه از طریق سیستم کنترل کشوری توسط فرمانداری‌ها و استانداری‌ها بررسی و نظارت می‌شوند، برای نخستین بار در شهرستان تبریز برای هر پروژه عمرانی پرونده‌ای گشوده شده است تا نتایج بررسی‌های هفتگی و ماهانه کارشناسان در این پرونده ثبت شده و معایب و ایرادات طرح در حین انجام پروژه و در یک زمان‌بندی معین بدون توقف پروژه حل شود.
وی در ادامه افزود: قطعاً نظارت مستمر و کنترل پروژه‌های در حال اجرا موجب افزایش کیفیت و کاهش مدت زمان اجرای پروژه‌ها خواهد شد و در نتیجه اتمام به موقع این پروژه‌ها علاوه بر اینکه از هدررفت سرمایه‌های ملی جلوگیری می‌کند، افزایش رضایت‌مندی مردم را نیز به دنبال خواهد داشت.
انتهای پیام/آ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول