اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلسه حساس جبهه متحد اصولگرایان البرز با 11 کاندیدا

خبرگزاری فارس: جلسه حساس جبهه متحد اصولگرایان استان البرز تا دقایقی دیگر با حضور 11 کاندیدای اصولگرای این استان در شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

جلسه حساس جبهه متحد اصولگرایان البرز با 11 کاندیدا

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان استان البرز با تایید این خبر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ما بررسی‌های فردی هر یک از نامزدهای اصولگرا را انجام داده و امروز با دعوت از 11 کاندیدای نهایی، آخرین گام‌ها برای معرفی سه نامزد پیشنهادی خود را بر‌می‌داریم.

علیرضا طهان تصریح کرد: از این تعداد دو نفر برای شهرستان کرج ‌و یک کاندیدا نیز برای حوزه انتخابیه نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان به مردم معرفی خواهند شد.

وی تاکید کرد: هر کدام از این 11 کاندیدا که میثاق‌نامه جبهه متحد اصولگرایان را امضا کند، در لیست بررسی نهایی جبهه متحد اصولگرایان استان البرز قرار خواهند گرفت.

طهان گفت: بنابراین بررسی نهایی ما از میان کاندیداهایی خواهد بود که میثاق‌نامه جبهه متحد را امضا کرده باشند.

لازم به توضیح است،  کاندیداهای مطرح شهرستان کرج که شانس بیشتری برای کسب آرای مردم را دارند به ترتیب میزان جلب آرا عبارت‌اند از فاطمه آجرلو نماینده فعلی کرج در مجلس شورای اسلامی، محمد جواد کولیوند فرماندار سابق کرج، دکتر محمود کیانی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کرج و عزیز اکبریان نماینده فعلی کرج در مجلس شورای اسلامی.

اخبار تکمیلی از این جلسه مهم و حساس به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول