اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل اتحادیه گل و گیاهان محلات:

مسئولان به صدور سند مالکیت پایانه گل و گیاه سرعت ببخشند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل اتحادیه گل و گیاهان شهرستان محلات گفت: صدور سند مالکیت برای پایانه صادرات گل و گیاهان زینتی موجب جذب هرچه بیشتر سرمایه گذاران خواهد شد.

مسئولان به صدور سند مالکیت پایانه گل و گیاه سرعت ببخشند

ابراهیم علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: عدم صدور پروانه بهره‌برداری برای پایانه صادرات گل و گیاهان محلات به عنوان یکی از مدارک مورد نیاز برای اخذ سند مانع از صدور سند مالکیت شده که این مسئله برای سرمایه‌گذاری در این بخش تاثیرات منفی بر جای گذاشته است.

وی تصریح کرد: یکی از شرایطی که موجب جذب سرمایه‌‌‌گذار می‌شود داشتن سند مالکیت است چراکه تا زمانی که سرمایه‌گذار خیالش از بابت مالکیت راحت نباشد، هیچ نوع سرمایه‌گذاری نخواهد کرد.

مدیر عامل اتحادیه گل و گیاهان شهرستان محلات با اشاره به پیگیری‌‌های به عمل آمده برای اخذ سند پایانه گل و گیاه این شهرستان گفت:  این پایانه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پایانه‌های گل و گیاه کشور با وجود پیگیری‌های انجام شده تاکنون سند مالکیت را دریافت نکرده است که می‌طلبد وزارت صنعت و معدن و بازرگانی در این زمینه اقدام کرده و مجوز پروانه بهره‌بر‌داری را هرچه سریع‌تر صادر کند.

علی‌پور افزایش صادرات را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مهم این اتحادیه در سال آینده برشمرد و ادامه داد: در حال حاضر این پایانه تنها از 40 درصد ظرفیت موجود برای صادرات استفاده می‌کند که افزایش این ظرفیت تا سقف 80 درصد از برنامه‌های مهم سال آتی است.

وی تاکید کرد: در سال جاری صادرات بسیار خوبی از گل و گیاهان نشایی، فضای سبز، باغچه‌ای و آپارتمانی این شهرستان به کشورهای دیگر صورت گرفته است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول