اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه آزاد گرگان انجام می‌شود؛

راه‌اندازی بزرگ‌ترین مرکز تولید گل و گیاه در شمال کشور

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: مرکز تولید گل‌های زینتی و گیاهان دارویی در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی بزرگ‌ترین مرکز تولید گل و گیاه در شمال کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، رضاعلی محسنی اظهار داشت: این مرکز در راستای سیاست‌های حوزه پژوهش و فناوری منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف تجاری‌سازی طرح‌های تحقیقاتی انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: موافقت‌های اولیه راه‌اندازی این موضوع از مرکز تحقیقات علوم و فناوری‌های پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی (CAST )، حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اخذ شده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: این مرکز در آینده‌ای نزدیک با هدف عرضه گل و گیاه به بازارهای داخلی و صادرات به بازارهای خارجی و همچنین بازار خرید و فروش گل و گیاه زینتی در سطح کشور و کشورهای حاشیه دریای خزر راه‌اندازی و در چشم‌انداز آن تبدیل به یکی از بزرگترین مراکز تولید گل و گیاه در شمال کشور دیده شده است.
محسنی از تصویب چهار رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان خبر داد و افزود: شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری با تاسیس چهار رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان موافقت کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان اظهار داشت: این شورا با پذیرش دانشجو در رشته‌های مهندسی کشاورزی گرایش شناسایی و مبارزه با علف‌های هرز و شیمی با گرایش شیمی آلی در مقطع کارشناسی‌ارشد و الهیات و معارف اسلامی با گرایش ادیان و عرفان و علوم کامپیوتر در مقطع کارشناسی پیوسته موافقت کرد.
وی خاطرنشان کرد: این شورا همچنین با پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در رشته‌های معماری، تربیت معلم آموزش زبان انگلیسی، حسابداری، ساختمان، الکتروتکنیک و  تربیت‌بدنی در مراکز آق‌قلا، گالیکش، کردکوی که وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی گرگان هستند نیز موافقت کرده است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول