اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان محلات صورت می‌گیرد؛

دومین کنگره ملی تولیدات گلخانه‌ای برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ایستگاه تحقیقات گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات از برگزاری دومین کنگره ملی هیدروپونیک و تولیدات گلخانه‌ای در این شهرستان خبر داد.

دومین کنگره ملی تولیدات گلخانه‌ای برگزار می‌شود
امیرمحمد بنی‌جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این کنگره با همکاری انجمن علمی کشت بدون خاک ایرانیان و مرکز پژوهش کشت بدون خاک دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این کنگره 14، 15و 16 اردیبهشت ماه سال آینده در محلات برگزار می‌شود.
رئیس ایستگاه تحقیقات گل و گیاهان زینتی محلات با اشاره به اهمیت برگزاری این کنگره بیان داشت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر تولیدات گلخانه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند که این کنگره در راستای توسعه کشت تولیدات گلخانه‌ای برگزار می‌شود.
بنی‌جمالی عنوان کرد: با توجه به محدودیت کمی و کیفی منابع آب و خاک و لزوم تامین مواد غذایی برای جمعیت کشور با توجه به تحریم‌ها، اتخاذ سیاست­های جدید در این زمینه ضروری است که یکی از این سیاست‌ها توسعه کشت تولیدات گلخانه‌ای است.
وی ادامه داد: در سال­های اخیر توجه ویژه­ای به تولید محصولات کشاورزی در محیط­های کنترل­شده به ویژه نظام­های کشت ­بدون خاک یا هیدروپونیک شده که در این راستا دومین کنگره ملی هیدروپونیک برگزار خواهد شد.
رئیس ایستگاه تحقیقات گل و گیاهان زینتی محلات تاکید کرد: برگزاری این همایش نقش موثری در ارتقای سطح دانش در زمینه هیدروپونیک و تولیدات گلخانه­ای و همچنین تشویق محققان کشاورزی برای پژوهش در این زمینه دارد که به زودی محورهای این همایش اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول