اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بیش از 23 میلیارد ریال

4 طرح عمرانی در ‌پاکدشت به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: چهار طرح عمرانی شهرستان پاکدشت با اعتباری بیش از 23 میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری رسید.

4 طرح عمرانی در ‌پاکدشت به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت بعدازظهر امروز در آیین بهره‌برداری از این ‌پروژه‌ها ‌ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: در دوران بعد از انقلاب خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه شده است.

فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: شهرستان پاکدشت نیز در این دوران از این نعمات و موهبت‌های جمهوری اسلامی بهره‌مند شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه خدمات چشمگیری در دولت نهم و دهم به این شهرستان شده است، عنوان کرد: امیدواریم با خدمات شایانی که دولت عدالت به این شهرستان ارایه کرده‌ است شاهد رشد و پویایی بیش از پیش این منطقه باشیم.

مقبلی در ارتباط با پروژه‌‌هایی که مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: چهار طرح عمرانی شهرستان پاکدشت با اعتباری بیش از 23 میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری رسید که این طرح‌ها در قالب احداث طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی خوارزمی و بهسازی راه روستایی شهرستان پاکدشت اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان تاکید کرد: علاوه بر این پروژه‌ها، عملیات اجرایی احداث پایگاه بسیج و دهیاری روستای جمال‌آباد در زمینی به مساحت 600 متر مربع آغاز شد و همچنین با برنامه ریزی‌های صورت گرفته عملیات احداث دهیاری این روستا با سرعت اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

این گزارش حاکی است، آیین بهره‌برداری از چهار پروژه شهرستان پاکدشت با حضور حمیدرضا محمودی معاون فنی و عمرانی استاندار تهران، حجت‌الاسلام حسین لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت، قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت، معاونان فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول