اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

جایگاه بانوان بعد از انقلاب اسلامی تثبیت شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: جایگاه بانوان بعد از انقلاب اسلامی تثبیت و نقش موثری در تعالی کشور دارند.

جایگاه بانوان بعد از انقلاب اسلامی تثبیت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نصرالله پریچهره بعد ازظهر امروز در همایش "تجارت زیبایی" و نقد و بررسی جریان فمینیسم که در مجتمع فرهنگی و هنری اهل بیت ساری برگزار شد با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی بانوان کشور دارای جایگاه ویژه‌ای شدند، اظهار داشت: نگاه جامعه اسلامی نسبت به بانوان ارزشی و این جمعیت عظیم کشور را در تعالی جامعه اثرگذار می‌داند.

وی یادآور شد: نقش اثرگذار بانوان در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی پررنگ است و در سال‌های اخیر حضور این اقشار در کابینه دولت پررنگ دیده می‌شود که این نشان از توانمندی مدیریتی این جمعیت جامعه است.

پریچهره با اشاره به اینکه بانوان نقش تربیتی را در هر جامعه‌ای عهده‌دار هستند، تصریح کرد: از دامن بانوان نسل‌های آینده جامعه تربیت می‌شوند و از منظر اسلام مادران عفیفه و با حجاب فرزندانی معتقد به اسلام  پرورش می‌دهند که این اصل در تعالی جامعه اسلامی موثر است.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های خوبی که در عرصه جوانان صورت گرفته است شاهد موفقیت‌های چشمگیری از ناحیه این اقشار در کشور هستیم، بیان داشت: توجه به ورزش بانوان موجب شد شاهد شکوفایی نبوغ بانوان ورزشکار مازندرانی شویم که در عرصه جهانی، المپیک و پارالمپیک افتخار آفریدند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول