اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب با مشارکت 55 دستگاه اجرایی در استان اردبیل نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه‌ دایمی اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که ظهر امروز در محل نمایشگاه دایمی اردبیل برگزار شد استاندار اردبیل در سخنانی با بیان اینکه در 33 سال گذشته این انقلاب و نظام اسلامی پیشرفت‌ها و تحولات متعددی را شاهد بوده است افزود: ما برخی از این دستاورد‌ها را در قالب این نمایشگاه به معرض دید گذاشته‌ایم تا مردم بتوانند از ثمرات و نتایج نظام اسلامی با تلاش خادمان نظام در 33 سال گذشته آشنا شوند.

سید حسین صابری خاطرنشان کرد: این اولین نمایشگاهی نیست که دستاوردهای انقلاب اسلامی در آن به نمایش گذاشته می‌شود بلکه نظیر این نمایشگاه در نقاط مختلف روستاها و شهرها به نمایش گذاشته شده تا مردم خدمات دولت‌های خدمتگزار را در 33 سال گذشته به نظاره نشسته و شکرگزار آن باشند.

وی به حجم وسیعی از خدمات ارائه شده در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ما همه این دستاورد‌ها را حاصل خون گرانبهای شهدا و مجاهدت ملت ایران در تمام صحنه‌ها می‌دانیم و معتقدیم همه آنها در سایه حکومت دینی و مکتبی و پاسداشت مبانی ارزشی به دست آمده است.

استاندار اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره هزاران شهید گلگون کفن دوران انقلاب ایام جنگ تحمیلی و بعد از آن تصریح کرد: کارهای ارزشمندی که در سایه این مجاهدت‌ها به دست آمده با هیچ بیان و گفتار و ادبیاتی قابل تبیین و تشریح نیست چرا که امروز ایران اسلامی ما به یک مجموعه عظیم رستاخیز علمی و مجاهدت معنوی و رشد و تکامل تبدیل شده که بسیاری از امت‌ها با الهام از این مسیر تلاش می‌کنند خود را از دست اجانب نجات دهند.

صابری یادآور شد: هر چند در این مسیر با تحلیل اوضاع و پیشرفت‌ها چه به لحاظ کمی و چه کیفی ضعف‌ها و نقص‌هایی را نیز می‌بینیم اما آنچه که به نقطه عمل و واقعیت رسیده است با کنار گذاشتن نقاط ضعف و تحلیل‌های غیر‌واقعی و غیر‌منصفانه باید گفت اقتدار امروز ایران بی‌نظیر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول نظم، آرامش و امنیت به دست آمده را مرهون مجاهدت گذشتگان برشمرد و اظهار داشت: ما وظیفه داریم این مجاهدت‌ها و دستاورد‌ها را پاس بداریم و از آن به بهترین شکل استفاده کنیم.

نمایشگاه‌ دستاوردهای انقلاب اسلامی استان اردبیل از امروز در نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل گشایش یافته و تا 21 بهمن ماه برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

از نکات حاشیه‌ای مراسم افتتاح این نمایشگاه نامناسب بودن سیستم صوتی و فضای بیرونی نمایشگاه است که با وجود سرمای هوا و بارش برف به نظر می‌رسد استقبال به شکل شایسته نباشد.

استاندار اردبیل در مراسم افتتاح این نمایشگاه نیز با انتقاد از ضعف مسئولان نمایشگاه در فراهم کردن سیستم مناسب صوتی از مدیر نمایشگاه استان به خاطر لفظ سرانگشتی  در محاسبه آثار و دستاوردهای انقلاب اسلامی گلایه و خاطرنشان کرد: نباید دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را با چنین کلماتی خدشه‌دار کنیم چرا که حضور 55 دستگاه اجرایی فقط مشتی است نمونه خروار.

انتهای پیام/صا10

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول