اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باحضور معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری

سالن چند منظوره شهید علیاری بروجن راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: سالن چند منظوره شهید علیاری بروجن امروز با حضور معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید.

سالن چند منظوره شهید علیاری بروجن راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این سالن ورزشی، اظهار داشت: به‌منظور بهره‌برداری از سالن منظوره شهید علیاری بروجن افزون بر 3 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

محمود عیدی در ادامه با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه، گفت: رشد و توسعه ورزش و تربیت بدنی مرهون پیشرفت‌هایی است که کشور بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به آن دست یافته است.

وی ادامه داد: ورزش و تربیت‌ بدنی ما از نظر دین اسلام با سایر کشورهای دنیا متفاوت بوده و در چارچوب رعایت اصول خاصی است؛ در واقع بر اساس آموزه‌های دینی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید به ورزش پرداخته و در میادین رقابتی آن حضور یابیم.

عیدی افزود: بر همین اساس ورزشکارانی که در مکتب برگرفته از دین مبین اسلام پرورش یافته‌اند، در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب در میادینی که حریف آنها دشمن دین آنها است، حاضر نمی‌شوند و این مهم دقیقاً معنی اصلی تربیت‌ بدنی در اسلام است.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: آموزه‌های دینی به ما می‌گوید که پرورش اعضا از طریق ورزش باید در راستای خدمت به خلق باشد و اسلام عزیز پرورش اندام را در راستای خدمت به پرورش روح مناسب می‌داند، بنابراین در کنار ورزش برای پرورش جسم، مسئولان ورزش ما باید ورزشکار را به دستیابی به اهداف عالیه اسلام تشویق کنند.

آغاز عملیات اجرایی ایستگاه آتش‎نشانی نقنه با 2 میلیارد ریال اعتبار، بهره‎برداری از مرغداری 20 هزار قطعه‌ای نقنه با صرف 3 میلیارد و 250 میلیون ریال اعتبار، بهره‎برداری از شبکه برق شهرک‌های الهیه و بهشتی بروجن با صرف 2 میلیارد و 975 میلیون ریال اعتبار و بهره‌برداری از سیلوی ذخیره کارخانه آرد زاگرس بروجن با 19 میلیارد و 770 میلیون ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های عمرانی شهرستان بروجن بود که امروز با حضور معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری به‌بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول